برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

با پروفایل خصوصی جدید flipside اینستاگرام آشنا شوید

Flipside فضای خصوصی است که اینستاگرام برای کاربرانش در حال طراحی است و پس از تست‌های مختلف کاربردی، مشخص خواهد شد که آیا واقعا ویژگی مفیدی است یا خیر. حتی شخصیت‌های مشهور این پلتفرم اجتماعی نیز از مفید بودن آن اطمینان ندارند؛ این در حالی است که این برنامه، عملکردهای مشابهی را قبلا ارائه کرده است.

این فضای خصوصی جدید در حال حاضر، شبهه‌هایی را در بین کاربران ایجاد کرده است. از یک سو ایجاد فضایی که احساس خصوصی‌تر بیشتری دارد، برای اغلب کاربران ارتباط با مخاطبین مهم را راحت‌تر می‌کند اما از سوی دیگر، دستیابی به مخاطبین دیگر در حساب‌‌های ثانویه و دیگر فضاها، مشکلاتی را بوجود خواهد آورد. آن‌چه که نتیجه نهایی این عملکرد را مشخص خواهد کرد، نحوه بازخورد کاربران و نظرات آنان است که می‌تواند مسیر این قابلیت جدید را تعیین کند.

Flipside چیست و چگونه کار می‌کند؟

کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، می‌توانند برای خود یک پروفایل ثانویه ایجاد کنند که در این پروفایل، فقط دوستان منتخب خود را داشته باشند. این پروفایل به‌نوعی یک نمایه خصوصی‌تر است که رسانه‌ها و واکنش‌های شما، فقط بین دوستان و مخاطبین منتخب خودتان به اشتراک گذاشته می‌شود.

برای ایجاد این فضای خصوصی، نیازی به بازکردن حساب جدید نیست و محتواهای به اشتراک گذاشته شده در flipside، در نمایه حساب اصلی قابل مشاهده نخواهد بود و شما در واقع، باید دو حساب جداگانه را مدیریت کنید.

این ویژگی، تقریبا مشابه قابلیت دوستان نزدیک(Close Friends) خواهد بود که بیشتر کاربران تجربه استفاده از این فضای تقریبا خصوصی را دارند.

باید منتظر ماند و پس از معرفی این قابلیت، مشخص خواهد شد که تا چه حدی شبیه قابلیت‌های قبلی است و چه امکاناتی را برای کاربران این فضای خصوصی در نظر گرفته است.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم