برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین اسپیکرهای جی بی ال ۲۰۲۳

۱. اسپیکر BoomBox 2؛ بهترین اسپیکر JBL

اسپیکر BoomBox 2

JBL Boombox 2 یکی از بهترین اسپیکرهای جی بی ال است که می‌توانید پیدا کنید. این اسپیکر عملکرد صدای قدرتمند و باس فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این اسپیکر برای تولید بلندترین و عمیق‌ترین صدایی که تا به حال از یک بلندگوی JBL شنیده‌اید طراحی شده است و دارای دو ساب ووفر غیرفعال در کناره است که عملکرد صدا را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، این اسپیکر کاملا ضد آب IPX7 است و برای مهمانی‌ها، استخرهای شخصی و ساحل مناسب است. BoomBox 2 با یک باتری داخلی قدرتمند عرضه می‌شود که با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. این اسپیکر در حالت شارژ باتری یا زمانی که به پریز برق متصل است کار می‌کند. اگر به دنبال یکی از بهترین اسپیکرهای JBL با صدای واقعا قدرتمند هستید، JBL Boombox 2 یک انتخاب عالی است.

Boombox 2 نسبت به مدل قبلی خود یعنی JBL Boombox پیشرفت کرده است و حدود ۲۰ درصد حجم بیشتر و بیس عمیق‌تری ارائه می‌دهد. بیس این اسپیکر بسیار زیاد است و اگر بیس را به حداکثر تنظیمات خود برسانید واقعا می‌‌تواند باعث لرزش کل کف شما شود. از نظر حجم صدا، شما می‌توانید صدا را روی این اسپیکر بالا ببرید و در این حالت از کیفیت صدا کاسته نمی‌شود. هیچ اعوجاجی ایجاد نمی‌کند و در بالاترین حد صدا، موسیقی واضح و باس قوی و فشرده باقی می‌مانند. بیسی که از Boombox 2 دریافت می‌کنید محکم، قوی و عمیق است که از یک بلندگوی سطح بالا انتظار دارید. البته توجه کنید که، صدای کامل با بیس در حداکثر تنظیمات، عمر باتری را به حدود ۶ تا ۸ ساعت کاهش می‌دهد.

اسپیکر Boombox 2 با طراحی قابل حمل، یک دستگیره دستی، اندازه مناسب برای حمل و نقل طراحی شده است. ظاهر این اسپیکر شیک و مدرن و بدنه آن با دوام و بسیار خوب ساخته شده است. پخش بی‌سیم بلوتوث تقریبا بدون نقص روی این اسپیکر کار می‌کند و برد طولانی تا حدود ۲۲ متر دارد. این اسپیکر همچنین با یک باتری داخلی قوی عرضه می‌شود که با یک بار شارژ تا ۲۴ ساعت پخش می‌کند. زمانی که اسپیکر با حداکثر سطح صدا پخش می‌کند، شارژ آن ۶ تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. همچنین دکمه‌های کنترل سریع در بالای اسپیکر برای تنظیم صدا و تنظیمات اتصال وجود دارد.

۲. اسپیکر Charge 5؛ بهترین عملکرد صدا

اسپیکر Charge 5

احتمالا JBL Charge 5 بهترین اسپیکر با بهترین قیمت در بین محصولات بی‌سیم  JBL است. از مزایای این اسپیکر می‌توان به کیفیت صدای خوب، عمر باتری عالی، امکانات و ویژگی‌های متنوع اشاره کرد که زندگی را بسیار دلپذیرتر می‌کند. این اسپیکر دارای ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با گواهی IP67 است. پورت شارژر USB-C و توانایی استفاده از باتری اسپیکر برای شارژ گوشی است که این اسپیکر را به یک اسپیکر قدرتمند تبدیل کرده است.

البته Charge 5 نیز معایبی دارد. این اسپیکر فاقد میکروفون و پشتیبانی از کدک بلوتوث با کیفیت بالا است. همچنین با سیم نمی‌توانید از این اسپیکر استفاده کنید؛ که واقعا بهترین راه برای افزایش کیفیت صدای شما است. با این حال، عمر باتری ۲۰ ساعته آن مطمئنا برای مهمانی‌ها بسیار مناسب است. نسخه بلوتوث ۵.۱ ارتباط قوی بین تلفن شما و بلندگو را حفظ می‌کند. با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار، این یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث موجود است.

۳. اسپیکر JBL Pulse 5؛ یک اسپیکر ضدآب

اسپیکر JBL Pulse 5 یک بلندگوی بلوتوثی بوده که توجه همگان را به خود جلب می‌کند. این شرکت اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل مفید و کاربردی را برای کاربران علاقه‌مند به مهمانی و تفریح در بیرون شهر، طراحی و تولید کرده است. جی‌بی‌ال Pulse 5 بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی جی‌بی‌ای Pulse 4 است، همچنین پالس ۵ با یک به‌روزرسانی جدید، به اتصال بلوتوث ۵.۳ نیز ارتقا یافته است.

اگرچه کیفیت صدای JBL Pulse 5 را نمی‌توان جزو بهترین کیفت صدا در بین اسپیکرهای معرفی شده حساب کرد، اما همچنان صدایی رسا با باس بالا را به‌ویژه در فضای باز دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، به راحتی می‌توان این اسپیکر را به عنوان یک همراه مفید در یک پیک نیک خانوادگی یا مهمانی دوستانه در نظر داشته باشیم که قادر است افراد را سرگرم کند.

اسپیکر JBL Pulse 5 با قابلیت‌هایی همچون پخش صدای ۳۶۰ درجه، اتصال همزمان ۲ دستگاه، عمر باتری بهینه شده‌ی ۱۲ ساعته، بهره‌مندی از درگاه شارژ USB-C و قابلیتPartyboost برای پخش استریو عرضه شده است. همچنین این اسپیکر دارای نورپردازی ۳۶۰ درجه بوده که با موسیقی در حال پخش، همگام می‌شود.

گواهینامه بین المللی IP67 که در این اسپیکر نیز به چشم میخورد، نوید ویژگی ضدآب بودن کامل این اسپیکر را میدهد و شما می‌توانید بدون نگرانی در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. این اسپیکر حتی با سقوط درون آب نیز آسیبی نخواهد دید و پخش موسیقی آن متوقف نخواهد شد.

۴. اسپیکر Flip 6

اسپیکر Flip 6

اسپیکر Flip 6 بسیار متنوع است و گواهی IP67 دارد. این اسپیکر در مقایسه با نسل قدیم خود بیشتر بهبود یافته است. Flip 6 مانند از پورت شارژ USB-C استفاده می‌کند و عمر باتری بهتری نیز دارد. شما همچنین یک سیستم درایور ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی دریافت می‌کنید که باس بلندتر را تولید می‌کند و برای اکثر سناریوها باید صدای خوبی داشته باشد. متاسفانه JBL Flip 6 فاقد میکروفون است، اما رادیاتورهای باس پسیو و پوشش اسپیکر را حفظ کرده است. در حالی که هیچ کدک بلوتوثی با کیفیت بالا برای پخش جریانی دریافت نمی‌کنید، از چند نقطه بلوتوث دریافت می‌کنید تا اسپیکر بتواند هم‌زمان به دو منبع متصل شود. جک هدفون وجود ندارد، که به نظر می‌رسد این روزها برای اسپیکرهای قابل حمل معمول است.این اسپیکر با قیمتی کمتر از ۱۳۰ دلار یک اسپیکر به‌صرفه و جذاب است.

۵. اسپیکر Xtreme 3؛ بهترین باس صدا

اسپیکر Xtreme 3

این اسپیکر یک بلندگوی بزرگ با دو ووفر ۲۵ واتی و دو توییتر ۲۵ واتی است. این اسپیکر استاندارد IP67 دارد. ممکن است دوچرخه‌سواران شهری را دیده باشید که این اسپیکر را به کوله‌پشتی یا قاب دوچرخه خود چسبانده‌اند. اسپیکر Xtreme 3 دارای یک خروجی USB برای شارژ این دستگاه قابل حمل شما است.

JBL نسبت به مدل قدیمی‌تر، چند پیشرفت قابل توجه در Xtreme 3 ایجاد کرده است. در حالی که JBL Xtreme 3 فاقد کدک‌های بلوتوث با کیفیت بالا (فقط SBC) است، دارای ورودی ۳.۵ میلی‌متری است و از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند که باعث می‌شود مصرف انرژی آن نسبت به قبل بیشتر شود. JBL چهار پایه کوچک مدل قبلی را با یک پد صاف از نوارهای لاستیکی جایگزین کرد. این برای سطوح مسطح بهتر به نظر می‌رسد، اما روی سطوح شیبدار به طور متزلزل‌تر می‌نشیند. اگر چیزی می‌خواهید که صدای بلند داشته باشد و نسبتا قابل حمل باشدمی‌توانید به Xtreme 3 فکر کنید.

برچسب: JBL
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم