برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی بادز ۳ پرو احتمالا سال آينده از راه خواهد رسید

توسط

سامسونگ احتمالا در سال ۲۰۲۴ از نسل جدید هدفون پرمیوم خود رونمایی می‌کند.

سامسونگ محصولات متنوعی در خانواده هدفون‌های TWS خود دارد. با این وجود، این برند برخلاف دیگر تولیدکنندگان اندرویدی ایربادهای بی‌سیم خود را به صورت یک برنامه زمانی منظم عرضه نمی‌کند. حالا اما به نظر می‌رسد سال آینده باید منتظر هدفون جدیدی از سوی غول فناوری کره باشیم که دستگاهی پرمیوم محسوب می‌شود.

سامسونگ اخیرا از هدفون گلکسی بادز FE رونمایی کرد که مقرون‌ به صرفه‌ترین ایرباد سامسونگ به شمار می‌رود. همچنین این هدفون تنها ایرباد بی‌سیم سامسونگ است که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است.

وبسایت SamMobile در گزارشی ادعا کرده که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ از نسل جدید هدفون پرمیوم خود موسوم به گلکسی بادز ۳ پرو رونمایی خواهد کرد. همانطور که از نام آن پیداست، گلکسی بادز ۳ پرو به عنوان نسخه نسل جدید بادز ۲ پرو عرضه می‌شود.

انتظار داریم سومین نسل هدفون‌های پرمیوم سامسونگ همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شود. در این راستا، گلکسی بادز ۳ پرو احتمالا در ماه ژوئیه و یا اوت سال آینده میلادی از راه می‌رسد. متاسفانه در حال حاضر هیچکدام از مشخصات فنی این هدفون فاش نشده ولی امکان دارد در طی ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از هدفون سامسونگ در دسترس قرار بگیرد.

با وجود این که یک سال از عرضه گلکسی بادز ۲ پرو می‌گذرد، این هدفون را می‌توان یکی از بهترین ایربادهای موجود در بازار به شمار آورد. البته گلکسی بادز FE در عین بهره‌مندی از قیمت مناسب از مشخصات فنی قابل قبولی بهره می‌برد ولی همچنان در برابر محصولات گران‌تر غول فناوری کره عملکرد ضعیف‌تری دارد.

برچسب: Samsung, GALAXY
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم