برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

حجم باتری و سرعت شارژ گلکسی A05s در گواهی FCC تایید شد

سامسونگ در ماه اکتبر و سپتامبر سال گذشته میلادی از دو گوشی پایین‌رده به نام‌های گلکسی A04 و گلکسی A04s رونمایی کرد. حالا پس از یک سال، به نظر می‌رسد نوبت به نسخه‌های جدید این دو محصول پایین‌رده رسیده است. در این راستا، گلکسی A05 و گلکسی A05s در چند وقت گذشته موفق به کسب‌ گواهی‌های مختلفی شده‌اند. امروز نیز گلکسی A05s در گواهی FCC قرار گرفت و جزئيات مربوط به حجم باتری و توان شارژ آن تایید شد.

طبق اطلاعات ثبت شده در این گواهی، گلکسی A05s از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه،‌ گلکسی A04s از باتری حجیم‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از سرعت شارژ پایین‌تر ۱۵ واتی بهره می‌برد.

نکته عجیب این گزارش تجهیز گلکسی A05s به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است چرا که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای سال‌هاست که به استانداردی برای گوشی‌های هوشمند بدل شده است. به علاوه، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی جدید خود را به باتری کم حجم‌تری در مقایسه با نسل قبلی روانه بازار کند.

تصویری شماتیک نیز از گلکسی A05s در گواهی FCC قرار گرفته است که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، محصول جدید سامسونگ از یک حلقه دوربین بهره خواهد برد که ظاهرا فضای کافی برای قرارگیری دو سنسور در آن وجود خواهد داشت. نسل قبلی این گوشی نیز به سه دوربین مجهز بود.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A05s از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد و با تراشه هلیو G85 همراه با حافظه رم ۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

برچسب: A05S, A05, GALAXY A05S, SAMSUNG A05S
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم