برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند مقرون به صرفه امیزفیت بیپ ۵ به طور رسمی معرفی شد

شرکت امیزفیت به سرعت در حال گسترش محصولات خود است و تقریبا در هر ماه، شاهد عرضه ساعت هوشمند جدیدی توسط این شرکت هستیم. امیزفیت بیپ ۵، جدیدترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه این شرکت محسوب شده و با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار، قابلیت‌های کاربردی و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ساعت هوشمند دارای نمایشگری ۱.۹۱ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۳۸۰×۳۲۰ و تراکم پیکسلی ۲۶۰ پیکسل در هر اینچ است. عملکرد نمایشگر این محصول، به نسبت قیمت آن راضی کننده است و یک لایه گلس 2.5D نیز جهت افزایش مقاومت و همچنین جذب کمتر آثار انگشتان کاربر روی آن قرار دارد.

البته همانطور که می‌دانید؛ ساعت‌های هوشمند قابلیت‌هایی فراتر از اعلام زمان دارند و این محصولات برای سنجش سلامت کاربر نیز بسیار کاربردی هستند. امیزفیت بیپ ۵ دارای سنسور خاصی است که توانایی سنجش ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و میزان استرس کاربر را دارد.

امیزفیت بیپ ۵ پشتیبانی از GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou را جهت موقعیت یابی به همراه داشته و حتی در مناطقی که سیگنال GPS ضعیف هستند؛ بدون مشکل کار می‌کند. این ساعت هوشمند با استفاده بلوتوث ۵.۲ به گوشی کاربران متصل شده و برای مدیریت آن نیز باید اپلیکیشن Zepp را نصب کنید. امیزفیت بیپ ۵ از اندروید ۷ یا نسخه‌های جدیدتر و iOS 14 یا نسخه‌های جدیدتر پشتیبانی می‌کند.

به ادعای امیزفیت، باتری ۳۰۰ میلی آمپری این ساعت به مدت ۱۰ روز پاسخگوی نیاز‌های کاربران خواهد بود. البته در صورت مصرف سنگین، این عدد به ۵ روز کاهش می‌یابد. از جمله دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند، می‌توان به میکروفون و اسپیکر نیز جهت مکالمه و گوش دادن به موسیقی اشاره کرد. متاسفانه، این محصول به صورت مستقل از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند و برای مکالمه، باید حتما توسط بلوتوث به گوشی خود متصل باشید.

این ساعت هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی و با قیمت ۸۹.۹۹ دلار روانه بازار شده است. در بازار انگلستان، قیمت این محصول معادل با ۸۹.۹۰ پوند است و کاربران اروپایی نیز باید مبلغ ۸۹.۹۰ یورو را برای آن پرداخت کنند.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم