برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند امیزفیت پاپ 3S به طور رسمی معرفی شد

شرکت امیزفیت به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام امیزفیت پاپ 3S رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند با نمایشگر امولد ۱.۹۶ اینچی خود، بزرگ‌ترین نمایشگر در بین محصولات امیزفیت را به همراه داشته و تکنولوژی نمایشگر همیشه روشن یا همان Always-On Display نیز در آن به کار رفته است.

نمایشگر این ساعت که حالتی مستطیل-شکل دارد؛ دارای رزولوشن ۵۰۲×۴۱۰ بوده و کاربران می‌توانند تا بین ۱۰۰ واچ فیس مخصوص این محصول، گزینه‌ای مناسب برای خود را پیدا کنند. فریم امیزفیت پاپ 3S از آلیاژ روی ساخته شده و دکمه‌های آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ هستند.

این ساعت هوشمند ویژگی‌هایی معمول مانند سنجش اکسیژن خون، استرس و ردگیری وضعیت خواب کاربر را به همراه دارد. امیزفیت پاپ 3S همچنین از ۱۰۰ فعالیت ورزشی متفاوت پشتیبانی کرده و جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار، گواهی IP68 را نیز دریافت کرده است. 

این محصول از طریق بلوتوث ۵.۲ به گوشی کاربر متصل شده و به لطف اسپیکر و میکروفون خود، امکان مکالمه بلوتوثی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. ظرفیت باتری امیزفیت پاپ 3S معادل با ۳۰۰ میلی آمپر است که به گفته این شرکت، امکان استفاده از این محصول به مدت ۱۲ روز را فراهم می‌کند.

قیمت این ساعت به همراه بند سیلیکونی، معادل با ۳٫۴۹۹ روپیه هند (حدود ۴۳ دلار) بوده و نسخه‌ای با بند فلزی نیز با قیمت ۳٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۴۹ دلار) به فروش خواهد رسید.

درباره ساعت هوشمند جدید امیزفیت چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این محصول مقرون به صرفه ارزش خرید دارد؟

برچسب: amazfit, امیزفیت
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم