برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ردمی ۱۲ 5G معرفی شد: اولین گوشی جهان با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو

شیائومی ماه گذشته از یک گوشی مقرون به صرفه به نام ردمی ۱۲ رونمایی کرد که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. حالا اما امروز غول فناوری چینی از نسخه 5G این گوشی پرده‌برداری کرده است که به زودی روانه بازار هند می‌شود. ردمی ۱۲ 5G از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو بهره می‌برد ولی از نظر دیگر مشخصات فنی تقریبا تفاوتی با نسخه 4G ندارد. همچنین این گوشی جز در بخش دوربین سلفی مشابه گوشی ردمی نوت 12R است که تنها برای بازار چین عرضه شده است.

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی ۱۲ 5G به نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۷۹ اینچی مجهز شده است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز این نمایشگر توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۸ واتی نیز برخوردار است.

سیستم دوربین ردمی ۱۲ 5G شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسلی ۱٫۱۲ میکرومتری خواهد بود. در مقایسه با نسخه 4G، تنها دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض از مدل 5G ردمی ۱۲ حذف شده است.

ردمی ۱۲ 5G با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به لطف پنل پشتی شیشه‌ای، ضخامت گوشی جدید ردمی به ۸٫۲ میلی‌متر رسیده است. این گوشی همچنین از گواهی IP53 نیز بهره می‌برد که آن را در برابر پاشش قطرات آب و ذرات گردو‌غبار مقاوم می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی ۱۲ 5G در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود. برای کانفیگ رم ۴ / حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی این گوشی کاربران باید ۱۰۹۹۹ روپیه (۱۳۳ دلار) پرداخت کنند. با افزایش حافظه رم به ۶ گیگابایت، قیمت دستگاه به ۱۲۴۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) می‌رسد. کانفیگ قدرتمند رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی ۱۴۴۹۹ روپیه (۱۷۵ دلار) همراه خواهد شد.

برچسب: redmi 12, REDMI 12 5G
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم