برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

موتو G14 با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

موتورولا اوایل سال جاری میلادی از گوشی موتو G13 رونمایی کرد که از نمایشگر با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. این نمایشگر از کیفیت چندان خوبی بهره نمی‌برد ولی حتی مدل‌های گران‌تری مانند موتورولا G23 و G53 نیز از نمایشگر‌های اچ‌دی پلاس برخوردار هستند. در گذشته، کاربران برای خرید یک گوشی با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس باید سراغ موتو G73 می‌رفتند که البته از برچسب قیمتی بالاتری نیز بهره می‌برد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا از گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام موتو G14 رونمایی کرده است که با نمایشگر فول اچ‌دی پلاس همراه شده است و به زودی برای بازار هند عرضه می‌شود.

طبق اعلام رسمی، موتو G14 از نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. در مقایسه با موتو G13، گوشی جدید موتورولا از بهبود چشمگیری در بخش نمایشگر برخوردار شده است که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. به علاوه، نمایشگر موتو G14 از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده موتو G14 تراشه ۱۲ نانومتری Unisoc T616 است که از دو هسته کورتکس A75 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A55‌ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی تشکیل شده است. تسک‌های گرافیکی نیز توسط پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 انجام می‌شود. از لحاظ عملکرد پردازشی، این تراشه تفاوت خاصی با تراشه ۱۲ نانومتری هلیو G85 که در موتو G13 به کار رفته است ندارد.

انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. موتورولا ادعا کرده است که به لطف این باتری، موتو G14 قادر است تا ۹۶ ساعت به پخش موسیقی و یا تا ۱۶ ساعت به پخش فیلم بپردازد. خوشبختانه در جعبه این گوشی آداپتور شارژ ۲۰ واتی فراهم شده است.

پنل پشتی موتو G14 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel و سنسور تشخیص عمق است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی، کاربران یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. هر دو دوربین پشتی و جلویی این گوشی از فیلمبرداری فول اچ‌دی ۳۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برند.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو G14 از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP52 و سنسور اثرانگشت کنار بدنه برخوردار است. محصول مقرون به صرفه موتورولا در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. موتو G14 با برچسب قیمتی ۱۰۰۰۰ روپیه (۱۲۱ دلار) روانه بازار می‌شود.

برچسب: MOTO G14, G14, MOTO
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم