برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لنوو در حال ساخت یک کنسول دستی مبتنی بر ویندوز است!

در حالی که در طی چند سال گذشته کنسول‌های دستی زیادی روانه بازار شده‌اند، کنسول دستی ولو (Valve) به نام استیم دک انقلابی در این بازار نه چندان پررونق ایجاد کرد. پس از آن، ایسوس نیز تصمیم گرفت تا سهمی از این بازار داشته باشد و در نتیجه، کنسول دستی ROG Ally را عرضه کرد که اتفاقا مورد استقبال خوب کاربران نیز قرار گرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد لنوو نیز قصد دارد به بازار کنسول‌های دستی وارد شود. در این رابطه، وبسایت ویندوز سنترال گزارش کرده است که این برند چینی در حال ساخت یک کنسول دستی به نام لیجن گو (Legion Go) است. همانطور که می‌دانیم، لیجن نام برند محصولات مخصوص بازی لنوو است.

ویندوز سنترال ادعا کرده است که لنوو لیجن گو به نمایشگر ۸ اینچی مجهز خواهد بود که از نمایشگر ۷ اینچی استیم دک و ROG Ally بزرگ‌تر است. این نمایشگر همچنین از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۱۶:۹ پشتیبانی می‌کند که قبلا نمونه مشابه آن را در کنسول ROG Ally دیده‌ایم.

قلب تپنده این کنسول دستی APU فونیکس برند ای‌ ام دی (AMD) خواهد بود که تحت نام‌های رایزن 7040U و رایزن Z1 / رایزن Z1 اکستریم به فروش می‌رسد. البته پردازنده‌های رایزن Z1 و Z1 اکستریم در حال حاضر در کنسول ROG Ally‌ به کار رفته‌اند و در انحصار ایسوس قرار دارند.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز سایر اطلاعات کنسول دستی لیجن گو در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود در طی ماه‌های جاری جزئیات بیشتری از این کنسول دستی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

برچسب: windows, GAME CONSOLE, lenovo
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم