برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بازی‌های لیونل مسی را می‌توانید به صورت انحصاری از اپل تی وی تماشا کنید!

اپل به صورت قانونی اختیار استریم کردن لیگ MLS را به صورت انحصاری در اختیار دارد. اپل همچنین به این لیگ کمک کرد تا بازیکن‌های بزرگی مانند لیونل مسی در این لیگ مشغول به فعالیت بشوند. این ستاره فوتبال، مسابقات پیش‌فصل خود را از این هفته آغاز می‌کند و افرادی که سیزن پس MLS را دارند می‌توانند آن را در اپل تی وی تماشا کنند.

با خریداری کردن سیزن پس MLS روی اپل تی‌وی، می‌ةوان بازی‌های مختلف این لیگ را به کمک اپلیکیشن Apple TV روی همه محصولات اپل یا هر پلتفرم دیگری که اپلیکیشن Apple TV برای آن حاضر باشد، مشاهده کرد. همچنین نسخه‌ی وب این اپلیکیشن برای کاربرهای پی‌سی و اندروید در دسترس است. خرید سیزن پس برای بازی‌های MLS، در حال حاضر ماهانه ۱۲٫۹۹ دلار و فصلی ۳۹ دلار قیمت دارد. البته فعلا اپل برای خرید سیزن پس تخفیف در نظر گرفته و این قیمت‌ها در شرایط عادی، به ترتیب ۱۴٫۹۹ و ۴۹ دلار هستند.

مسی و اینترمیامی امروز یک رویداد برگزار می‌کنند که با نام Bienvenido Messi شناخته می‌شود. این رویداد به صورت مستقیم از اپل تی وی استریم می‌شود و به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی گزارش خواهد شد. مسی اولین بازی خود برای این تیم را روز جمعه انجام خواهد داد و تمام بازی‌های این فصل او توسط اپل تی وی استریم خواهند شد.

اپل و تهیه‌کنندگان لیگ MLS تصمیم گرفته‌ند تا بازی‌های لیونل مسی را با کیفیت بسیار بالا پخش کنند. برای این کار ۱۸ دوربین در زوایای مختلف، استدی‌کم، دوربین سوپر اسلو موشن، درون‌های فیلم‌بردار و سایر امکانات در نظر گرفته شده است. دلیل این سرمایه گذاری‌های عظیم این است که لیونل مسی می‌تواند بیننده‌های لیگ MLS را به طور چشم‌گیری افزایش دهد.

گفتنی است که اپل در خرید مسی توسط اینتر میامی نقش پررنگی داشته و این بازیکن علاوه بر دستمزد میلیون دلاری از اینتر میامی، قرار است قسمتی از درآمد اپل که از طریق سیزن پس MLS به دست می‌آید را شریک شود. معامله این شکلی برای بار اول است که در تاریخ اتفاق می‌افتد.

اپل همچنین به صورت گسترده در حال تبلیغ آمدن مسی به لیگ MLS است، به طوری که بنر‌های آن در سطح استادیوم و سایر مکان‌ها دیده شده است. روی بنر‌ها «بهترین در تاریخ هم اکنون در اپل تی وی» نوشته شده و به‌نظر می‌رسد اپل حساب بسیار ویژه‌ای روی درآمد حاصل از سیزن پس باز کرده است. گفتنی است که اپل تی وی پلاس نیز میزبان یک مستند ۴ قسمتی از زندگی حرفه‌ای مسی خواهد بود.

اپل و مدیران MLS امیدوار هستند که با آمدن مسی درآمد حاصل از لیگ به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند و با همه گیرتر شدن MLS، نشان دهند که آمریکا می‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ باشد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم