برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شبکه اجتماعی تردز از 100 میلیون کاربر عبور کرد

«تردز»، اپلیکیشن جدید شرکت متا که به تازگی منتشر شده توانست تا به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. این اپ که وابسته به اینستاگرام است توانست خیلی سریع به این رکورد برسد و از این نظر حتی از هوش مصنوعی ChatGPT نیز در جذب مخاطب سریعتر عمل کند. ظبق گفته‌ی شرکت OpenAI، چت بات این شرکت بعد از گذشت دو ماه توانست به صد میلیون کاربر برسد. با این حال تردز، که تنها چند روز از انتشار آن می‌گذرد، خیلی زودتر به این رقم دست یافت. 

از آن‌جایی که اینستاگرام مرتب اعداد و ارقام تردز را اعلام می‌کند تعداد کاربران این اپ به سادگی از طریق اینستاگرام قابل مشاهده است.

تردز از همان اول نشان داد که یک اپ با اقبال بسیار بالاست. این موضوع زمانی اثبات شد که تنها در ۲ ساعت اول انتشار خود به ۲ میلیون کاربر رسید. پس از آن ارقام اعلام شده به ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون و ۷۰ میلیون رسیدند. طبق گفته‌ی مدیر شرکت متا، آقای مارک زاکربرگ، استقبال از این اپ «فراتر از انتظار ما» بود.

بنظر می‌رسد که کاربرها در این اپ اوقات خوشی را سپری می‌کنند، زیرا ارقام خیره کننده تنها محدود به ثبت‌نام آن‌ها نمی‌شود. کاربران تردز به طور مرتب پست می‌گذارند و طبق گزارش‌ها تردز از ۹۵ میلیون پست و ۱۹۰ میلیون لایک نیز عبور کرده است. با این وجود باید به یاد داشته باشیم که این اپلیکیشن تنها چند روز است منتشر شده و باید دید که می‌تواند به یک الزام فرهنگی مانند توییتر بدل شود یا خیر.

طبق گفته‌ی «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، آن‌ها هدف تردز چیزی فراتر از سیاست و اخبار جدی است و این کمپانی تلاشی برای جذب این‌گونه فعالیت‌ها انجام نمی‌دهد. با این حال این‌گونه که انتظار می‌رود این اپلیکیشن خیلی زود قرار است به یک مکان گفت‌گوی آنلاین بدل شود و شرکت متا نمی‌تواند بیشتر از این از تعداد استقبال عمومی راضی تر باشد.

گفتنی است که این ارقام با شبکه اجتماعی جا افتاده‌ای مانند توییتر قابل مقایسه نیست، زیرا تنها در ماه نوامبر پارسال توییتر حدود ۲۶۰ میلیون کاربر فعال داشت و این ارقام همزمان با مالکیت ماسک بر این شبکه اجتماعی بود. طبق آمار اخیر وال استریت ژورنال نیز، توییتر به شرکت‌هایی که علاقه به تبلیغات در این پلتفرم دارند اعلام کرده که این اپلیکیشن حدود ۵۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. با این حال داده‌های خارجی چیز دیگری می‌گویند و بنظر می‌رسد که ترافیک توییتر به طور چشمگیری در ماه‌های اخیر کاهش داشته است و طبق تایید متئو پرینس، مدیر عامل شرکت کلاودفیر، در حال سقوط است.

برچسب: THREADS, SOCIAL MEDIA
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم