برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بازی Black Panther توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز که اخیرا با مارول وارد همکاری شده است؛ در امروز به صورت رسمی خبر از توسعه یک بازی با تمرکز روی شخصیت Black Panther را داد. این شرکت که همکاری خود با مارول را از سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز کرد؛ قصد انتشار یک بازی Iron Man را نیز طی سال‌های آتی دارد. در کنار دو پروژه Black Panther و Iron Man، این شرکت قرار است تا یک بازی دیگر در جهان مارول را نیز توسعه دهد.

الکرونیک آرتز در بیانیه خبری که برای این بازی منتشر کرده است؛ می‌گوید که هدف آنها خلق جهانی زنده و فراخ بوده تا بازیکنان حس و حال واقعی شخصیت بلک پنتر و وظیفه وی برای محافظت از کشور واکاندا را درک کنند. توسعه این بازی، توسط استودیوی کلیف‌هنگر گیمز انجام خواهد شد و مدیریت این استودیو نیز بر عهده آقای «کوین استیونز» است که تهیه کنندگی عناوینی چون Midde-Earth: Shadow of Mordor و Middle-Earth: Shadow of War از استودیوی مونولیت را در کارنامه خود دارد.

آقای «استیونز» در سال ۲۰۲۱ و جهت خلق یک استودیوی جدید، به الکترونیک آرتز پیوست. سایر کارکنان استودیوی کلیف‌هنگر، پیش‌تر از اعضای تیم بازی‌های معروفی چون Halo، God of War و Call of Duty بوده‌اند و تجربه فراوانی در توسعه بازی‌های AAA دارند. «کوین استیونز» درباره این پروژه جدید چنین می‌گوید:

«هدف ما این است که یک تجربه واقعی بلک پنتر را برای طرفداران این شخصیت فراهم کنیم. واکاندا یک سند-باکس عالی برای بازی‌های ابرقهرمانی است و بازیکنان این عنوان، کنترل بی‌سابقه‌ای روی داستان و روایت آن خواهند داشت.»

آقای «استیونز» در ادامه می‌گوید که این پروژه فعلا در مراحل اولیه است و فعلا نباید منتظر انتشار آن باشیم. وی همچنین مجددا به عواملی چون اهمیت توجه به جزئیات در این بازی برای خلق تجربه‌ای بهتر اشاره می‌کند. به نظر رسیده که یکی از دلایل الکترونیک آرتز برای معرفی زودهنگام این بازی، تشویق توسعه دهندگان برای پیوستن به این شرکت و استودیوی کلیف‌هنگر است.

مارول همچنین با استودیو‌های دیگری مانند اینسامنیک نیز وارد همکاری شده که وظیفه توسعه بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن را بر عهده دارد. بازی Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد؛ یکی از تحسین شده‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ بود و شاهد انتشار نسخه ریمستر شده آن برای پلی استیشن ۵ و همچنین یک اسپین-آف به نام Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بودیم. دنباله این بازی که Marvel’s Spider-Man 2 نام دارد؛ طی ماه اکتبر امسال منتشر شده و پس از آن، این استودیو یک بازی با تمرکز روی شخصیت Wolverine را نیز منتشر خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که بازی Black Panther برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد؛ اما در صورت عرضه آن طی این نسل از کنسول‌ها، به احتمال زیاد شاهد انتشار این عنوان برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس خواهیم بود.

درباره پروژه Black Panther الکترونیک آرتز چه فکر می‌کنید؟ آیا این شرکت خواهد توانست تا موفقیت‌های استودیوی اینسامنیک با سری اسپایدرمن را تکرار کند یا شخصیت‌های محبوبی چون آیرون من و بلک پنتر قربانی سیاست‌های عمدتا سودجویانه الکترونیک آرتز می‌شوند؟

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم