برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات بیشتری از مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۶ فاش شد

چند روز پیش، پرچمدار جدید ریلمی به نام ریلمی جی‌تی نئو ۶ با دو شناسه مدل RMX3820 و RMX3823 در لیست گواهی چینی TENAA قرار گرفت. در ابتدا تصور بر آن بود که این دو شناسه مدل به ترتیب مربوط به نسخه استاندارد ریلمی جی‌تی نئو ۶ با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ و مدل پرو این پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات بیشتری پیرامون مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۶ فاش شده است که خبر از عرضه هر دو مدل این پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو می‌دهد. در راستا، فرکانس حداکثری پردازنده مرکزی دو مدل ریلمی جی‌تی نئو ۶ برابر با ۳٫۲ گیگاهرتز ذکر شده است.

با این وجود، ظاهرا تفاوت‌های بین دو مدل ریلمی جی‌تی نئو ۶ به حجم باتری و سرعت شارژ آن‌ها مربوط می‌شود. اگر اطلاعات مطرح شده در این گزارش درست باشد، ریلمی جی‌تی نئو ۶ در یک نسخه باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۴۰ واتی عرضه خواهد شد. دیگر مدل این گوشی با باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵۰ واتی همراه خواهد شد. با وجود تفاوت در حجم باتری مدل‌های ریلمی جی‌تی نئو ۶، هر دو نسخه این پرچمدار از ابعاد و وزن مشابه ۲۰۵ گرمی بهره می‌برند.

در حال حاضر می‌دانیم که ریلمی جی‌تی نئو ۶ از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM بهره خواهد برد. گوشی ریلمی احتمالا سه نسخه حافظه رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و چهار نسخه حافظه رم ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار می‌شود.

پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۶ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور سوم ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به قرارگیری ریلمی جی‌تی نئو ۶ در گواهی‌های مختلف، به نظر می‌رسد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم