برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اندروید اوتو با قابلیت‌های جدید برای خودروهای برقی از راه می‌رسد

بر اساس گزارش‌های جدید، گوگل در تلاش است تا پشتیبانی از Android Auto را به خودروهای برقی بیشتری اضافه کند.

بر اساس آخرین آپدیتی که برای اپلیکیشن اندروید اوتو در گوگل پلی عرضه شده و جستجو در کدهای آن، شاهد خط‌های اضافه شده جدیدی هستیم که گویای قابلیت‌هایی است که در آینده به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. به خاطر داشته باشید که ممکن است این ویژگی‌ها در نهایت اضافه شده، یا گوگل از آن‌ها صرف نظر کند. مسئولان وب سایت 9to5Google تلاش کردند تا این قابلیت‌ها را فعال کرده و آن‌ها را به معرض نمایش بگذارند.

در آپدیت‌های جدید ارائه شده برای این اپلیکیشن، گوگل همواره در تلاش است تا قابلیت‌های جدیدی را برای خودروهای برقی ارائه کند. به عنوان یکی از این ویژگی‌ها، می‌توان به شناخت خودکار ماشین‌های الکتریکی و فعال شدن تنظیمات مربوط به آن‌ها روی Google Maps اشاره کرد. این گزینه توسط بخش جدیدی که با عنوان EV Settings در منوی ستینگ اضافه شده، مشخص شده است.

به عنوان ویژگی دیگر، می‌توانیم به انتخاب کانکتور شارژر در هنگام استفاده از خودرو اشاره کنیم. از جمله این موارد می‌توان از J1772، CCS، Type 2 و CHAdeMO نام برد. متأسفانه اشاره‌ای به سیستم استاندارد شارژ در آمریکای شمالی با نام NACS که توسط تسلا و سایر ماشین‌هایی که در آمریکا مشغول به تردد هستند، به میان نیامده است.

در کدهای این اپلیکیشن همچنین اشاراتی به معیارهای باتری به میان آمده است و به نظر می‌رسد از این طریق می‌توانید میزان شارژ باتری خودروهای برقی را از این طریق مشاهده کنید. البته توضیحات مناسبی در این زمینه در دسترس نیست.

کار روی قابلیت‌های مختلف برای خودروهای برقی از اندروید اوتو نسخه ۹.۵ آغاز شد، اما حالا با نسخه ۹.۹ شاهد ارائه آن‌ها هستیم.

اپلیکیشن Android Auto متأسفانه روی خودروهای برقی آنچنان که باید و شاید معمول و در دسترس نیست. تسلا و Rivian هر دو از اندروید اوتو و کارپلی اپل صرف نظر کرده‌اند، اما شرکت‌هایی مانند Polestar به صورت پیش فرض از اندروید اوتو به عنوان سیستم عامل اصلی پشتیبانی می‌کنند.

برچسب: android auto
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم