برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ احتمالا فاقد گواهی IP58 خواهند بود

شرکت سامسونگ قصد داشته تا در اواخر این ماه میلادی، از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یا همان گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی کند. چندی پیش، شایعاتی در زمینه عرضه این گوشی‌ها به همراه گواهی IP58 جهت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شنیده بودیم؛ اما به ادعای یکی از افشاگران قابل اعتماد یا همان «Ice Universe»، خبری از گواهی IP58 در گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ نخواهد بود.

نسل فعلی این گوشی‌ها تنها موفق به دریافت گواهی IPX8 شده‌اند که مقاومت آنها در برابر آب را نشان می‌دهد؛ اما هیچ گوشی تاشو هرگز نتوانسته تا گواهی IP58 را کسب کند. به گفته «Ice Universe»، گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نیز همانند نسل پیشین، دارای گواهی IPX8 خواهند بود.

این افشاگر همچنین ادعا کرده که بر خلاف شایعات پیشین، خط تای نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ مانند نسل سابق بوده و بهبود خاصی در طراحی آن صورت نگرفته است. با توجه به این گفته‌ها، هنوز مشخص نیست که گلکسی زد فولد ۵ به جز یک چیپست جدید، چه آپگریدی را نسبت به نسل پیشین خود به همراه دارد!

در هر صورت، باید تا زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد برای آشنایی با گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ صبر کنیم. با وجودی که گوشی‌های تاشو این شرکت بهترین‌ها در بازار به حساب می‌آیند؛ باید گفت که از زمان عرضه نسل اول، شاهد تغییرات و نوآوری‌های چندانی در آنها نبوده‌ایم و امیدواریم که این نسل، آپگرید‌هایی انقلابی را به همراه داشته باشد.

درباره شایعات پیرامون گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، سامسونگ بار دیگر گوشی‌هایی با حداقل تغییرات ممکن را به عنوان نسل جدید محصولات خود معرفی خواهد کرد؟

برچسب: Samsung, ip58, galaxy fold
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم