برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کانفیگ‌های ردمی پد ۲ در گواهی FCC لیست شد

برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی، در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت خود است که با نام تجاری ردمی پد ۲ روانه بازار خواهد شد.اخیرا گزارشی به افشای مشخصات فنی این تبلت موردانتظار پرداخت و حالا امروز نیز ردمی پد ۲ در لیست گواهی FCC قرار گرفت و کانفیگ‌های آن مشخص شد. همانطور که می‌دانیم، ردمی پد ۲ به عنوان نسخه جدید ردمی پد که هم اکنون در بازار موجود است عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش، ردمی پد ۲ که احتمالا اواخر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد امروز با شناسه مدل 23073RPBFL در گواهی FCC لیست شد. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، ظاهرا تبلت جدید شیائومی در سه کانفیگ مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه پایه این تبلت با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراه خواهد شد. به علاوه، شیائومی مدل رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ردمی پد ۲ را نیز عرضه خواهد کرد. نسخه قدرتمند ردمی پد ۲ از رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. 

شایان ذکر است که ردمی پد ۲ از وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این تبلت با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 روانه بازار خواهد شد. لیست FCC همچنین تایید کرد که ردمی پد ۲ در آینده‌ای نزدیک برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. 

مشخصات فنی احتمالی ردمی پد ۲

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که تبلت ردمی از نمایشگر ۱۰٫۹۵ اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. البته برای کاهش هزینه‌ها، شیائومی احتمالا از پنل ال‌سی‌دی IPS برای تبلت خود استفاده خواهد کرد. قلب تپنده ردمی پد ۲ تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که انرژی موردنیاز آن توسط ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. پنل پشتی ردمی پد ۲ میزبان دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی است. 

برچسب: REDMI PAD 2, pad 2
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم