برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

۱۰ تولید کننده برتر لوازم جانبی موبایل در چین

بدون شک چین بزرگترین مرکز تولید و سفارش لوازم جانبی موبایل در جهان می باشد. این کشور به عنوان یک مرکز ایده آل برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهت سفارش عمده لوازم جانبی موبایل می باشد. از برندهای بزرگ جهانی مثل اسپیگن، نیلیکین، سامسونگ و اپل که بگذریم در میان شرکت‌ های بزرگ، پیدا کردن بهترین سازنده لوازم جانبی موبایل و بهترین تامین‌ کننده‌ها و نمایندگی‌ها برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین ممکن است کمی سخت باشد.

شرکت هایی که نه تنها برند خود را تولید می کنند بلکه محصولاتی با برند دلخواه مشتریان عمده نیز تولید می کنند. اگر قصدسفر تجاری به چین برای خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده را دارید یا می خواهید از چین لوازم جانبی موبایل سفارش دهید بد نیست که برترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل در بازار چین را بهتر بشناسید در ادامه با فارس کالا همراه باشید.

۱- کمپانی APL Technology

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی تولید شده در این کمپانی: جعبه باتری، شارژر خودرو، آداپتورهای تلفن، سیم برق و سایر لوازم جانبی الکترونیکی تلفن

APL Technology یک تولید کننده و عرضه کننده لوازم جانبی موبایل شناخته شده و در حال رشد و توسعه است. آنها مطابق خواسته های مشتریان خود کار می کنند و نیازها و خواسته های منحصر به فرد آنها را قبول و تولید می کنند. همه محصولات از طریق یک فرآیند دقیق بررسی کیفیت تولید شده و برای همه مشتریان گواهی بهترین کیفیت را دارند.

محصولات تولید شده در این کمپانی مورد تایید اتحادیه اروپا هستند و توسط مرکز گواهی کیفیت چین تایید می شونداین شرکت محصولات حرفه ای و باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

۲- کمپانی Shenzhen LTH Technology

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: محافظ صفحه نمایش LCD، دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه، محصولات بلوتوث، رابط GPS و DVD، محافظ صفحه نمایش شفاف و مات و حتی کنسول های بازی.

Shenzhen Vanco Electronics یک شرکت مستقر در شنژن است. طیف وسیعی از محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و تنوع زیادی دارند. این شرکت اطمینان حاصل می کند که محصولات با کیفیت بالا و معتبر را ارائه می دهد. محصولات به روشی حرفه ای و با نهایت دقت بررسی و تولید می شوند.

عکس

۳- کمپانی QunYijia Electric Company

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: قفل صفحه نمایش، ال سی دی آیفون، محافظ شیشه سکوریت و ال سی دی آی پد.

شرکت QunYijia Electric لوازم جانبی مختلف موبایل را با هزینه های مقرون به صرفه ارائه می دهد. آنها بیش از چهار سال سابقه تولید دارند. 

تیم حرفه ای از مدیریت و طراحان برای ایجاد محصولات منحصر به فرد در این کمپانی فعالیت می کنند. آنها لوازم جانبی موبایل را برای اندروید و آیفون ارائه می کنند. این شرکت تلاش می کند تا بهترین محصولات را بدون هیچ گونه مشکلی که از طریق بررسی کیفیت انجام می شود, ارائه دهد. هدف این شرکت جلب رضایت مشتری است و محصولات متنوعی را برای نیازهای مختلف مشتریان خود ارائه می کند.

 

۴- کمپانی Canway Technology Company

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: پاور بانک، قاب گوشی موبایل، محافظ صفحه نمایش، لنز تلفن همراه، شارژر بی سیم.

شرکت Canway Technology در ابتدا شرکت Second Mobile Accessories Works نام داشت. این یک شرکت تولیدی مستقر در چین است. این یکی از سه سازنده اصلی لوازم جانبی موبایل مثل قاب گوشی و گلس در چین محسوب می شود. آنها بیش از 8 سال تجربه در این زمینه دارند و دارای یک تیم اختصاصی برای تحقیق و توسعه محصولات خود و شبکه ای برای تسهیلات فروش و توزیع هستند. این کمپانی باسابقه شعبه های متعددی در سراسر کشور چین دارد.

 

۵- کمپانی Progi Technology Company

مکان: شنژن، چین

محصولات اصلی: محافظ صفحه، سیم کابل، شارژر تلفن، کاور تبلت، شارژر تبلت، محافظ صفحه تبلت و موارد دیگر.

شرکت فناوری پروجی شرکتی است که در طراحی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش لوازم جانبی با کیفیت بالا برای تبلت، کامپیوتر شخصی و تلفن همراه تخصص دارد. این برند یک شرکت مدرن به حساب می آید و آنها به موفقیت زیادی در تولید و ارائه محصولات نوآورانه و خلاقانه دست پیدا کرده اند. محصولات این کمپانی دارای کیفیت عالی و برخوردار از آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی هستند. شعار این شرکت "صداقت و نوآوری" است.

 

۶- کمپانی Topphone Company

مکان: گوانگدونگ، چین

محصولات اصلی: برد اصلی، ال سی دی، صفحه کلید، هدست بلوتوث، شارژر تلفن همراه، کابل، محافظ، و بسیاری از محصولات دیگر.

شرکت تاپفون یک شرکت تولیدی و بازرگانی چینی است که در زمینه لوازم جانبی موبایل و انواع گوشی ها فعالیت می کند. هدف آنها ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. آنها مرکزی برای ارائه قطعات باکیفیت بالا، خدمات مناسب با بهترین قیمت هستند. Topphone یک ارائه دهنده حرفه ای و باسابقه برای تمام کالاهای مورد نیاز شماست. آنها با قطعات برندهایی شناخته شده ای مانند نوکیا، موتورولا، سامسونگ، سونی، شارپ، سانیو، بلک بری، سامسونگ و غیره سروکار دارند که همین گواه حرفه ای بودن آنهاست.

۷- کمپانی Dongguan PengCheng Electronics

مکان: Dongguan، چین

محصولات اصلی: آداپتور برق، شارژر خودرو، شارژر LED، محصولات بلوتوث، شارژرهای موبایل و بسیاری موارد دیگر.

PengCheng Electronics یا PC electronics یک شرکت واقع در Dongguan است. PC Electronics در تولید محصولات تخصصی و باکیفیت در سراسر جهان فعالیت دارد. محصولات تولید شده در این کمپانی گواهینامه های کیفی بسیاری را گذرانده اند و از نظر تخصصی  کیفیت قطعات ارائه شده, بررسی می شود. آنها سفارشی سازی را ارائه می دهند و مطابق با نیاز مشتری کار می کنند یعنی مشتریان این شرکت می توانند لیست قطعات مورد نیاز خود را به آنها ارائه دهند تا شرکت محصولات را تولید شده تحویل دهد. آنها صادرات زیادی به کشورهایی مانند آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و غیره دارند.

 

۸- کمپانی Foshan Junxiang Mobile Company

مکان: نانهای، فوشان

محصولات اصلی: قاب گوشی موبایل سیلیکونی، قاب و هولدر، قاب گوشی TPU.

Foshan Junxiang Mobile Company در فوشان واقع در نانهای مستقر شده است. این شرکت همه چیز را در کارخانه خود از قالب گیری، تولید مواد گرفته تا مونتاژ و رنگ آمیزی محصولات مدیریت می کند و می شود گفت صفر تا صد محصولات را در کارخانه های خود انجام می دهد. محصولات این شرکت به کشورهایی مانند اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و بسیاری دیگر صادر می شود. آنها سابقه ی زیادی در تولید لوازم جانبی موبایل دارند و تلاش زیادی برای بدست آوردن رضایت مشتریان خود می کنند و یک شرکت شناخته شده در چین هستند.

۹- کمپانی Pinjun Electronics Company

مکان: گوانگژو، چین

محصولات اصلی: کیف چرمی کیف پول، گلس موبایل ، شارژر تلفن، کابل های داده، قاب گوشی OEM، قاب گوشی IMD، محصولات بلوتوث و بسیاری موارد دیگر.

Pinjun Electronics یک شرکت تجاری و تولیدی است که در زمینه لوازم جانبی مختلف موبایل و تبلت فعالیت می کند. آنها برای ارائه محصولات با کیفیت بالا، خوش ساخت و طراحی منحصر به فرد با قیمت های مقرون به صرفه تلاش می کنند. آنها معتقدند که در درجه اول کیفیت فوق العاده ای را برای همه مشتریان خود ارائه می کنند.

این شرکت دارای بیش از 10 سال تجربه و سابقه حرفه ای است. آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی بازارهای اصلی این کمپانی هستند. محصولات تولیدی این برند به صورت تخصصی بررسی می شوند تا از صفر بودن خطاها و مشکلات در آنها اطمینان حاصل شود.

۱۰- کمپانی Kingleen Electronics Company

مکان: گوانگژو، چین

محصولات اصلی: باتری تلفن همراه، شارژر تلفن، پاور بانک، کابل، شارژر خانگی، شارژر دیواری و سایر محصولات ارتباطی.

شرکت Kingleen Electronics یک شرکت با فناوری های پیشرفته در چین با برند ثبت شده ملی می باشد. آنها منحصراً برای طراحی، توسعه، تولید و تجارت لوازم جانبی تلفن همراه کار می کنند. این شرکت دارای ابزار، دستگاه ها و تجهیزات حرفه ای ویژه ای برای تولید محصولات تلفن همراه با بهترین کیفیت است.

عکس

این شرکت دارای تیم مدیریت واجد شرایط و سیستم های تولیدی برای بازرسی مواد اولیه، فناوری و کالاهای نهایی می باشد. بازارهای اصلی آنها شامل آسیای جنوب شرقی، آسیای شرقی (کره شمالی، ژاپن)، استرالیا، آفریقا و آمریکای شمالی است.

در کنار کمپانی های معرفی شده به برند های بزرگ جهانی مثل اسپیگن، نیلکین، سامسونگ، شیائومی، اپل و .. باید اشاره کرد که لوازم جانبی متنوعی برای گوشی های خود روانه بازار می کنند بعضی از این برندها کارخانه های آنها در کشور چین می باشد. شما می توانید جهت خرید بهترین لوازم جانبی موبایل مثل گلس، قاب گوشی ، هندزفری بلوتوث از بهترین برندهای جهان برای تمامی گوشی های موبایل به فروشگاه اینترنتی فارس کالا (https://farskala.ir) مراجعه کنید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم