برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

MSI از لپ‌تاپ‌های جدید خود رونمایی کرد

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ تایپه همچنان در حال برگزاری بوده و شرکت MSI نیز طی آن از لپ‌تاپ‌های جدید خود رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها که Prestige 16 و Commercial 14 مدل ۲۰۲۳ نام دارند؛ برای مصارف اداری و حرفه‌ای طراحی شده و شباهتی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت ندارند.

لپ‌تاپ MSI Prestige 16، دارای نمایشگری ۱۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی است. این لپ‌تاپ دارای کیبورد به همراه بک‌لایت، سنسور اثر انگشت و وب‌کم با رزولوشن فول اچ دی بوده و بدنه آن نیز از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است. ضخامت این محصول، معادل با ۱۷.۹ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱.۵ کیلوگرم می‌رسد.

MSI Prestige 16 از پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل Core i3 استفاده کرده و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 4060 TI را نیز به همراه دارد. این‌ لپ‌تاپ دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD است. Prestige 16 از یک باتری ۸۲ وات بر ساعتی استفاده کرده و یک شارژر ۱۵۰ واتی را به همراه خواهد داشت.

این لپ‌تاپ از وای فای 6E و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی کرده و دارای یک پورت USB Type-C نسل دوم، یک پورت USB Type-C با پشتیبانی از پاور دلیوری ۳.۱، یک پورت HDMI 2.1 و همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جدید MSI، جهت مصارف اداری و رقابت با محصولاتی چون سری تینک‌پد لنوو ساخته شده است. امکان تهیه این لپ‌تاپ با قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از NFC و کارت‌های هوشمند وجود داشته که امنیت بیشتری را به آنها می‌بخشد.

این لپ‌تاپ دارای پورت‌هایی چون تاندربولت ۴، USB-A و اترنت بوده؛ اما متاسفانه اطلاعات خاصی درباره سخت افزار به کار رفته در آن منتشر نشده‌اند. MSI Commercial 14 دارای سه ورودی متفاوت میکروفون بوده تا کاربران در حین برگزاری جلسات آنلاین، تجربه بهتری داشته باشند.

 

این لپ‌تاپ‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهند شد؛ اما MSI هنوز به قیمت و تاریخ عرضه دقیق آنها اشاره‌ای نکرده است.

درباره لپ‌تاپ‌های جدید و حرفه‌ای این شرکت چه فکر می‌کنید؟ آیا عقیده دارید که این شرکت، پتانسیل موفقیت در این بازار را نیز داشته و یا بهتر است که به رسم همیشه، روی محصولات گیمینگ تمرکز کند؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم