برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

موتو جی استایلوس 5G رسما معرفی شد

اوایل ماه جاری میلادی بود که موتورولا از دو گوشی مقرون به صرفه به نام‌های موتو جی 5G و موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ رونمایی کرد. حالا در انتهای ماه میلادی May نیز موتورولا از نسخه قدرتمندتر و گران‌قیمت موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ معرفی کرد که به نام موتو جی استایلوس 5G شناخته می‌شود. در نگاه اول، شاید به نظر بیاید که گوشی جدید از مشخصات فنی مشابه موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ بهره می‌برد و تنها پشتیبانی از شبکه 5G به آن اضافه شده است اما بهبودهای موتو جی استایلوس 5G تنها به همین ختم نمی‌شود. در واقع، این گوشی از تراشه قوی‌تر، نمایشگر باکیفیت‌تر و کانفیگ‌های بیشتری برخوردار است.

موتو جی استایلوس 5G از نمایشگر ۶٫۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که با قلم هوشمند به طور کامل سازگار است. اصلی‌ترین ویژگی گوشی جدید موتورولا قلم هوشمند آن به شمار می‌رود که از قابلیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای مثال، کاربران می‌توانند به کمک قلم یک مطلب به خصوص را از متن جدا کنند و یا شکل‌های متحرکی را ترسیم کنند که قابل استفاده در برنامه‌های پیام‌رسان مختلف است. 

قلب تپنده موتو جی استایلوس 5G تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک است که در مقایسه با سخت‌افزار به کار رفته در موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ از قدرت بیشتری بهره می‌برد و تسک‌های نسبتا سنگین را به راحتی پردازش می‌کند. گوشی جدید موتورولا در دو کانفیگ حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برای افزایش حافظه داخلی دستگاه، کاربران درگاه کارت حافظه microSD را در اختیار خواهند داشت که از کارت حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که موتو جی استایلوس 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است که انتظار می‌رود تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. به مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه، دوربین دوم این گوشی نیز لنز فوق عریض است که از رزولوشن ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین تصویربرداری ماکرو را نیز انجام می‌دهد. منبع تغذیه موتو جی استایلوس 5G باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که به لطف تراشه کم‌مصرف تا زمان بیشتری کاربران را همراهی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو جی استایلوس 5G در قیمت ۳۹۹ دلاری برای کانفیگ پایه روانه بازار خواهد شد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم