برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آنر ایربادز X5 با عمر باتری ۲۷ ساعتی معرفی شد

شرکت آنر که در امروز از گوشی‌های جدید سری آنر ۹۰ خود رونمایی کرده بود؛ ایرفون‌های بی‌سیم مقرون به صرفه جدیدی را نیز معرفی کرده که آنر ایربادز X5 نام دارند. این ایرفون‌ها، از نظر عملکرد شباهت زیادی به اوپو انکو R2 داشته و فاقد قابلیت‌هایی چون نویز کنسلینگ هستند.

آنر ایربادز X5 از نظر طراحی، شباهت بسیار زیادی به نسل‌های قدیمی ایرپادز داشته و کیس آنها نیز به یک تکه سنگ صیقلی شباهت دارد. این ایرفون‌ها در رنگ‌های سفید و صورتی قابل تهیه بوده و قیمتی معادل ۲۹۹ یوآن (حدود ۴۰ دلار) دارند.

این محصول از درایور‌های دوگانه ۱۳.۴ میلی متری استفاده کرده و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه از طریق بلوتوث را نیز دارد. آنر ایربادز X5 با سهولت بیشتری به گوشی‌های آنر متصل شده و کاربران می‌توانند برای مدیریت آنها، از اپلیکیشن Honor AI Space استفاده کنند. این اپلیکیشن، به کاربران اجازه استفاده از اکولایزر و همچنین یافتن ایرفون‌ها را می‌دهد.

کاربران باید برای تعامل با این ایرفون‌ها، از کنترل‌های لمسی استفاده کنند. با وجودی که خبری از قابلیت نویز کنسلینگ در این محصول نیست؛ آنر ایربادز X5 توان این را داشته تا در حین مکالمات تلفنی، بخشی از نویز اطراف کاربر را حذف کرده تا مخاطب شما، صدای شفاف‌تری را دریافت کند. عمر باتری این ایرفون‌ها با استفاده از کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد.

درباره ایرفون‌های جدید و مقرون به صرفه آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا قیمت ۴۰ دلاری این ایرفون‌ها، نبود قابلیت‌هایی چون نویز کنسلینگ را توجیه می‌کند؟

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم