برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مشخصات فنی کلیدی گلکسی زد فولد ۵

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی دومین رویداد آنپکد خود را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵، سری گلکسی واچ ۶ و گلکسی تب اس ۹ خواهیم بود. تا به امروز، شایعات و گزارش‌های مختلفی پیرامون پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ در اختیار کاربران قرار گرفته است که برخی از جزئیات فنی این دستگاه موردانتظار فاش ساخته‌اند. حالا براساس جدیدترین این گزارش‌ها، به تازگی لیست مشخصات فنی کلیدی گلکسی زد فولد ۵ لو رفته است.

افشاگری با نام کاربری TheGalox مشخصات فنی گوشی تاشو سامسونگ را در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش این افشاگر، گلکسی زد فولد ۵ از نمایشگر امولد داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶٫۲ اینچی بهره خواهد برد. هر دوی این نمایشگرها از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. این افشاگر ادعا کرده است که نمایشگر‌های گلکسی زد فولد ۵ به نسبت نمایشگرهای نسل قبلی روشن‌تر خواهند بود. به علاوه، دوربین سلفی نیز در زیر نمایشگر داخلی قرار خواهد گرفت.

برجسته‌ترین ویژگی گلکسی زد فولد ۵ تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy خواهد بود که سخت‌افزاری قدرتمند محسوب می‌شود. این تراشه پرقدرت همراه با سری گلکسی اس ۲۳ معرفی شد. سخت‌افزار گوشی تاشو سامسونگ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 4.0 همراه خواهد شد. 

شایان ذکر است پنل پشتی گلکسی زد فولد ۵ میزبان سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در این راستا، گزارش شده است که دوربین اصلی پرچمدار تاشو سامسونگ از فیلمبرداری 8K سی فریم برثانیه پشتیبانی خواهد کرد. از نظر بهبودهای طراحی، گلکسی زد فولد ۵ از لولای جدیدی برخوردار خواهد شد که تاخوردگی وسط نمایشگر را به حداقل می‌رساند و حفره‌ ایجاد شده در حین بسته شدن را حذف می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۵ احتمالا سبک‌تر و نازک‌تر از نسل قبلی خواهد بود و با اسپیکرهای بهبودیافته نیز روانه بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن و اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 5.1.1 نام برد. شایعه شده است سامسونگ برنامه زمانی رویداد آنپکد را تغییر داده است و رویداد رونمایی از گوشی‌های تاشو این برند احتمالا در ماه ژوئیه برگزار خواهد شد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم