برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

واتس‌اپ امکان استفاده همزمان از یک اکانت در پنج گوشی هوشمند را فراهم کرد

یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ، امکان استفاده همزمان از یک اکانت در دستگاه‌های مختلف بود. این پیام‌رسان در سال ۲۰۲۱، به کاربران اجازه استفاده از اکانت خود در یک گوشی هوشمند و چند دستگاه دیگر را داد و اکنون نیز اعلام کرده که امکان استفاده از یک اکانت در حداکثر پنج گوشی هوشمند نیز فراهم شده است.

نحوه لینک کردن گوشی‌های جدید به اکانت واتس‌اپ کاربران، مشابه لاگین کردن واتس‌اپ در مرورگر‌های وب، تبلت‌ها و دسکتاپ‌ها بوده و خوشبختانه، محدودیت زمانی نیز برای آن وجود ندارد تا کاربران با خیال راحت به پیغام‌های خود دسترسی داشته باشند. البته، واتس‌اپ اعلام کرده که اگر گوشی اصلی شما برای مدتی طولانی غیر فعال باشد؛ به طور اتوماتیک از سایر‌ دستگاه‌ها نیز لاگ‌آوت می‌شوید.

سایر پیام‌رسان‌های محبوب مانند تلگرام، سالهاست که این قابلیت را در دسترس کاربران قرار داده‌اند. اما کاربران واتس‌اپ تا چندی پیش اگر قصد دسترسی به اکانت خود در گوشی جدیدی را داشتند؛ باید حتما اکانت واتس‌اپ خود را از گوشی قبلی لاگ‌آوت می‌کردند. به گفته واتس‌اپ، این ویژگی به مرور در حال انتشار بوده و در هفته‌های آتی، در دسترس تمامی کاربران این پیام رسان قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ همچنین می‌گوید که در هفته‌های پیش رو، شاهد انتشار قابلیت جدیدی خواهیم بود که لینک کردن دستگاه‌های جدید به اکانت واتس‌اپ را آسان‌تر می‌کند. در این سیستم جدید، دیگر نیازی به اسکن QR Code نبوده و پس از وارد کردن شماره تلفن خود در واتس‌اپ وب، کدی یکبار مصرف را دریافت کرده و سپس می‌توانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. این ویژگی فعلا برای واتس‌اپ وب منتشر خواهد شد؛ اما به گفته توسعه دهندگان این پیام‌رسان، می‌توانیم در آینده نزدیک منتظر انتشار آن برای سایر پلتفرم‌ها نیز باشیم.

برچسب: whatsapp, واتس اپ
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم