برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ویوو T3 پرو با چیپست اسنپدراگون ۷ نسل سوم معرفی شد

ویوو T3 پرو دارای نمایشگری ۶.۷۷ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۹۳۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر خمیده این محصول، تراکم پیکسلی ۳۸۷ پیکسل در هر اینچ و حداکثر میزان روشنایی ۴۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و یک بریدگی پانچ هول در بخش میانی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود است.

T3 پرو در دو رنگ نارنجی و سبز عرضه می‌شود. پنل پشتی نسخه نارنجی از جنس چرم مصنوعی است و در سوی دیگر، مدل سبز پوششی مات را به همراه دارد. نسخه نارنجی این گوشی همچنین ۶ گرم سنگین‌تر است و وزن آن به ۱۹۰ گرم می‌رسد.

این گوشی از سیستم دوربین سه‌گانه‌ای استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک سنسور فلیکر است. این گوشی همچنین از ضبط ویدئوی 4K پشتیبانی کرده و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی AI Erase و AI Photo Enhance را ارائه می‌دهد.

ویوو T3 پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل سوم استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل Funtouch OS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و تا دو سال آپدیت‌های اصلی اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. این گوشی دارای یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی است و از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به فناوری Wet Touch برای نمایشگر، گواهی IP64، بلندگوهای استریو دوگانه و سیستم بازخورد لرزشی 4D برای بازی‌ها اشاره کرد.

این گوشی که در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از ویوو iQOO Z9s پرو است؛ از روز ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) روانه بازار خواهد شد. ویوو T3 پرو در دو نسخه ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت عرضه شده که به ترتیب با قیمت‌های ۲۴٬۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۰۰ دلار) و ۲۶٬۹۹۹ روپیه هند (حدود ۳۲۰ دلار) قابل تهیه خواهند بود

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم