برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF امروز از نخستین گوشی هوشمند خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرد که به پنل پشتی قابل‌تعویض مجهز است و طراحی ماژولار دارد.

در کنار معرفی این گوشی، CMF by Nothing از نسل جدید هدفون‌ و ساعت هوشمند خود نیز پرده‌برداری کرده که Watch Pro 2 و Buds Pro 2 نام دارند. این دو محصول با بهبودهای مهمی در مقایسه با نسل‌های قبلی یعنی Watch Pro و Buds Pro همراه شده‌اند.

ساعت CMF Watch Pro 2

ساعت جدید CMF از نمایشگر دایره‌ای‌شکل ۱٫۳۲ اینچی امولد بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر ۴۶۰ در ۴۶۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است به نرخ روشنایی ۶۵۰ نیتی دست پیدا کند و از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف نیز بهره می‌برد. 

ساعت Watch Pro 2 از دو مدل قاب تخت و خمیده قابل‌تعویض برخوردار شده که به کاربران کمک می‌کنند تا ظاهر این پوشیدنی را مطابق سلیقه خود دربیاورند. 

 

بدنه و فریم میانی CMF Watch Pro 2 از جنس آلیاژ آلومینیوم است. به علاوه، ناتینگ یک تاج چرخان را در پوشیدنی جدید خود به کار برده تا گردش در محیط کاربری ساعت آسان شود. از سوی دیگر، CMF Watch Pro 2 امکان شخصی‌سازی ویجت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به مانند دیگر ساعت‌های موجود در بازار، CMF Watch Pro 2 نیز از قابلیت‌های سلامتی معمول مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایش خواب و کنترل میزان استرس بهره می‌برد. این ساعت همچنین از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف و قابلیت‌هایی مانند تمرینات تناوبی و تمرینات اختصاصی برای گرم‌کردن بهره می‌برد. 

به لطف GPS داخلی، کاربران قادر خواهند بود که مسیر پیاده‌روی و یا دویدن خود را ثبت کنند. از سوی دیگر، اطلاعات مربوط به تمرین و ورزش کاربر به برنامه‌هایی از جمله Apple Health و Strava قابل‌انتقال هستند.

ساعت CMF Watch Pro 2 از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 بهره می‌برد. با باتری ۳۰۵ میلی‌آمپرساعتی، ساعت جدید CMF با استفاده معمولی تا ۱۱ روز و با استفاده سنگین تا ۹ روز دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این پوشیدنی می‌توان کنترل موسیقی در حال پخش، دریافت نوتیفیکیشن‌ها و امکان برقراری تماس صوتی را نام برد.

هدفون CMF Buds Pro 2

هدفون جدید CMF از درایورهای داینامیک دوگانه ۱۱ میلی‌متری و توییترهای ۶ میلی‌متری بهره می‌برد که سبب می‌شوند کیفیت صدا افزایش پیدا کند. علاوه بر پشتیبانی از کدک صوتی LDAC، هدفون CMF Buds Pro 2 از قابلیت حذف نویر فعال (ANC) بهره می‌برد که می‌تواند نویز محیطی را تا ۵۰ دسی‌بل کاهش دهد.

کیس شارژ CMF Buds Pro 2 از یک دکمه جدید بهره می‌برد که کاربر به کمک آن می‌تواند حجم صدا را تنظیم کند، تماس‌های صوتی را رد و یا پاسخ دهد و قابلیت حذف نویز فعال را خاموش یا روشن کند.

 

هرکدام از ایربادهای هدفون CMF از سه میکروفون استفاده می‌کنند که نویز تولید‌شده از صدای باد را کاهش می‌دهند. قابلیت Spatial Audio نیز در این هدفون به کار رفته است.

در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال، هدفون CMF Buds Pro 2 می‌تواند همراه با کیس شارژ تا ۴۱ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. با فعال‌سازی این ویژگی، هدفون CMF تا ۳۰ ساعت (با کیس شارژ) کاربران را همراهی می‌کند.

 

در نهایت باید اشاره کرد که CMF ‌Buds Pro 2 در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و نارنجی به فروش خواهد رسید. برچسب قیمتی این هدفون برابر با ۵۹ دلار / ۵۹ یورو اعلام شده است.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم