برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پاوربانک های برتر لپ تاپ که برای سفر و دورکاری مناسب هستند

خوشبختانه وجود لپ تاپ‌های گوناگون با قیمت‌ها و مدل‌های مختلف و اینترنت باعث شده تا دورکاری هم دیگر کار سختی نباشد؛ اما آیا تا به حال به فکر این افتاده‌اید که چگونه بدون دغدغه تمام شدن شارژ باتری لپ تاپ به ساعت‌ها کار در سفر یا فضاهایی به دور از دسترسی به پریز برق بپردازید؟ اگر به فکر خرید لپ تاپ یا در پروسه آن هستید، بهتر است برای آن پاوربانکی هم تهیه کنید تا دیگر در هر زمان و مکانی بتوانید از آن استفاده کنید.

هنگام خرید پاوربانک برای لپ تاپ به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

برای اینکه بتوانید بهترین پاوربانک را برای لپ تاپ تهیه کنید، باید پیش از پرداخت پول و نهایی کردن فرآیند خرید، اطلاعات محصول را کاملا مطالعه کرده باشید و به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌شود، توجه کنید.

ظرفیت پاوربانک، مهم ترین مشخصه پاور بانک مناسب لپ تاپ

هنگام خرید پاوربانک اولین ویژگی‌ای که باید به آن توجه کنید، ظرفیت باتری قرار گرفته درون محصول است. اگر ظرفیت پاوربانک شما 10000 یا کم‌تر از آن باشد، نمی‌توانید برای شارژ کردن باتری لپ تاپ‌های خود روی آن حساب باز کنید.

توان خروجی، قابلیت حیاتی و تعیین کننده برای پاوربانک

توان خروجی یک پاوربانک نشان دهنده حداکثر ولتاژ و جریان مجازی است که در زمان مشخص می‌تواند باعث انتقال جریان و شارژ شدن باتری دیگری بشود. اگر توان خروجی پاوربانک برای شارژ کردن باتری با ظرفیت‌‎های بالای 40 میلی‌آمپر ساعت مناسب نباشد، نمی‌توانید روی آن برای دورکاری و سفر حساب باز کنید و برای شارژ لپ تاپ همواره به پریز برق نیاز پیدا خواهید کرد.

تعداد پورت پاور بانک لپ تاپ

لپ تاپ‌ها معمولا دارای پورت USB Type-A هستند که البته بعضی از مدل‌ها هم به پورت USB Type-C مجهز شده‌اند. زمانی که برای خرید پاور بانک اقدام می‌کنید، باید تعداد پورت‌ها و نوع درگاه‌های قرار گرفته روی پاوربانک را بررسی کنید تا با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

پورت ورودی، درگاه ورودی: پورت‌هایی که با اتصال کابل به آن‌ها، باتری درونی خود پاوربانک شارژ می‌شود.

پورت خروجی، درگاه خروجی: پورت‌هایی که از آن‌ها برای شارژ کردن سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

سرعت شارژ پاوربانک برای لپ تاپ

اگر سرعت شارژ باتری پاوربانک پایین باشد، شما نمی‌توانید به مدت زیادی روی آن برای محیط‌های خارج از خانه و محیط کار حساب باز کنید. معمولا سرعت شارژ پر شدن باتری خود پاوربانک‌ها بالا نیست؛ اما این موضوع اهمیت دارد که شما بتوانید لپ تاپ خود را با استفاده از پاوربانک در مدت زمان تقریبا مناسبی شارژ کنید و از فعالیت‌های روزمره خود عقب نمانید.

چه ایرادی می توان به پاوربانک لپ تاپ گرفت؟

2.jpg

معمولا پاوربانک‌هایی که ظرفیت بالای 10 هزار میلی‌آمپر ساعت دارند و برای لپ تاپ مناسب به حساب می‌آیند، محصول‌هایی سبک به حساب نمی‌آیند و این موضوع یکی از ویژگی‌های مشترک پاوربانک های مناسب لپ تاپ است که حمل آن‌ها به سبکی و راحتی گوشی هوشمند نیست و وزن بیشتری دارند.

ایراد دیگری که می‌توان به پاوربانک های لپ تاپ گرفت، طراحی و ابعاد آن‌ها است. معمولا پاور بانک های لپ تاپ نمی‌توانند ظاهری ظریف و طراحی‌ای باریک داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که جایگاه پورت‌های قرار گرفته روی این محصولات هم تاثیر بالایی روی انتخاب آن‌ها و تجربه کاربری دارد.

بهترین پاور بانک های مناسب لپ تاپ

طبق موارد گفته شده در همین مقاله شما می‌توانید بهترین پاوربانک برای لپ تاپ را خریداری کنید و تا مدت‌ها از این خرید مناسب لذت ببرید و بهترین عملکرد را داشته باشید.

پاوربانک 140 وات انکر Anker 737 Power Bank PowerCore 24000mAh A1289

3.jpg

پاوربانک انکر مدل A1289 ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت یکی از بهترین و پر توان‌ترین پاوربانک‌های معرفی شده به بازار برای لپ تاپ است. این پاوربانک همانطور که از اسمش مشخص است، دارای باتری‌ای به ظرفیت 24 هزار میلی‌آمپر ساعت است که روی بدنه آن یک درگاه ورودی (یعنی برای شارژ کردن خود پاوربانک) از نوع USB Type C قرار دارد. برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر و لپ تاپ هم می‌توانید متناسب با کابل از درگاه USB Type-A و یکی از 2 درگاه USB Type-C استفاده کنید.

یکی از درگاه‌های خروجی پاوربانک 140 وات انکر Anker 737 Power Bank PowerCore 24000mAh A1289  از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند و این ویژگی می‌تواند به شما کمک کند تا لپ تاپ را با سرعت بهتری شارژ کنید. در کنار ویژگی‌های اشاره شده، نمی‌توان از توان خروجی بالای 140 واتی این پاوربانک هم گذشت.

پاور بانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291 ظرفیت 25600 میلی آمپر ساعت

4.jpg

یکی دیگر از بهترین پاور بانک های مناسب لپ تاپ بازار ایران، پاور بانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291 است. این پاوربانک برای شما می‌تواند تا 4 دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند که البته هنگام شارژ لپ تاپ بهتر است دستگاه دیگری را متصل نکنید تا حداکثر توان خروجی و زمان بهینه برای شارژ شدن لپ تاپ سپری شود. از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی می‌کند و با شارژر 67 وات به 2 ساعت و 30 دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. پاور بانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291 دارای 2 درگاه تایپ A و دو درگاه تایپ C است که یکی از آن درگاه‌ها به شارژ سریع مجهز شده است. اگر تدریس می‌کنید، ترید می‌کنید یا دانشجو و دانش آموز هستید؛ علاوه‌بر لپ تاپ شما می‌توانید بعد از خرید تبلت هم برای خرید این پاوربانک اقدام کنید.

پاور بانک ویلکو مدل Q4154 ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت

۵.jpg

اگر در فکر خرید پاوربانک از بالاترین ظرفیت‌های ممکن هستید، پاور بانک ویلکو مدل Q4154 ظرفیتی برابر با 40000 میلی آمپر ساعت دارد و به راحتی می‌تواند پاسخگو باتری انواع لپ تاپ‌ها با ظرفیت‌های بالای 90 وات ساعت باشد. این پاوربانک دارای پورت‌های خروجی USB Type-C و USB Type-A است و برای شارژ شدن هم می‌توانید از کابل‌های لایتنینگ و تایپ سی هم استفاده کنید. در مجموع با توجه به توان خروجی کلی و تعداد پورت‌های متعددی که دارد، یکی از بهترین پاوربانک های لپ تاپ 40000 میلی‌آمپر ساعتی به حساب می‌آید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم