برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مشکل عجیب ویژن پرو؛ شیشه دستگاه خودبه‌خود می‌شکند!

مدت زمان زیادی نیست که از عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل یعنی ویژن پرو می‌گذرد ولی گزارش‌های مختلف پیرامون عملکرد و میزان فروش این دستگاه پیشرفته منتشر شده است. حالا اما ویژن پرو بار دیگر خبرساز شده چرا که برخی از کاربران خبر از وجود مشکلی عجیب در هدست گران‌قیمت اپل داده‌اند.

سه هفته پیش، اپل به طور رسمی هدست ویژن پرو را روانه بازار کرد و حالا بعضی از کاربران با انتشار گزارش‌هایی در پلتفرم رددیت (Reddit) ادعا کرده‌اند که شیشه جلویی هدست ویژن پرو بدون هیچگونه دلیل خاصی و به طور خودبه‌خوی ترک برمی‌دارد.

وبسایت MacRumors با بررسی گزارش‌ها در پلتفرم رددیت متوجه شده که تعداد زیادی از کاربران اعلام کرده‌اند که ترک‌هایی در شیشه هدست ویژن پرو پدیدار شده است. هر یک از گزارش‌های منتشرشده حاوی یک عکس از ویژن پرو بود که شیشه جلویی آن در قسمتی که پل بینی جای گرفته دچار ترکی عمیق شده است. کاربران در ادامه گفته‌اند که حادثه‌ای مانند افتادن و ضربه خوردن نیز برای هدست پیش نیامده و این ترک‌ها خود‌به‌خود ایجاد می‌شوند.

یک کاربر با نام کاربری dornbin اذعان داشته که شیشه جلویی ویژن پرو را تمیز کرده و سپس کاور را روی آن گذاشته است. با این وجود، شیشه هدست اپل صبح روز بعد شکسته بود. یک کاربر دیگر نیز در حالی خبر از ترک خوردن شیشه ویژن پرو داده که در تمام مدت این دستگاه در کاور و در کیس محافظ قرار داشته است.

در حال حاضر مشخص نیست که مشکل ترک خوردن و شکستگی ویژن پرو به چه دلیل به وجود آمده است. البته برخی از کاربران باور دارند این مشکل به تولید حرارت زیاد دستگاه مربوط می‌شود. برخی دیگر اما مشکل شکستگی شیشه ویژن پرو را یک نقص طراحی می‌دانند که در صورت سفت کردن بندهای پشتی، فشار زیادی به شیشه دستگاه وارد می‌شود. 

به طور دقیق مشخص نیست که چه تعدادی از کاربران از مشکل مذکور رنج می‌برند ولی ظاهرا حل این مشکل هزینه زیادی برای خریداران دارد. با سرویس AppleCare، تعمیر شیشه ویژن پرو حدود ۳۰۰ دلار خرج روی دست کاربر می‌گذارد در صورتی که تعمیر آن بدون سرویس اختصاصی اپل در حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود. 

زمانی که کاربران برای حل مشکل شکستگی نمایشگر ویژن پرو به نمایندگی‌های اپل مراجعه کرده‌اند، به آن‌ها گفته شده که باید هزینه تعمیر شیشه دستگاه را بپردازند چرا که این مشکل هنوز به عنوان یک نقص ساختاری ثبت نشده است. 

برچسب: VISION-PRO-DEVICE
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم