برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی اولین گوشی هوشمند داریا: آیا گوشی هوشمند باند ارزش خرید دارد؟

امروزه گوشی‌های هوشمند به بخش مهمی از زندگی همه‌ی ما تبدیل شده‌اند از این رو همواره به دنبال خرید بهترین گوشی با قیمت مناسب هستیم. با توجه به اینکه بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده به شدت رقابتی است، محصولی که قصد رقابت در این مارکت را داشته باشد لازم است ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه دهد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و معرفی گوشی هوشمند داریا باند می‌پردازیم که به تازگی به بازار عرضه شده‌است. گوشی هوشمند باند، با توجه به ویژگی‌های خود، می‌تواند لقب بهترین گوشی هوشمند اندرویدی میان‌رده تا 13 میلیون تومان را کسب کند زیرا قیمت گوشی داریا نسبت به رقیبان خود بسیار کمتر است.

 گوشی هوشمند باند ساخت کجاست؟

با توجه به ایرانی بودن برند داریا، این سوال که گوشی هوشمند باند ساخت کجاست ذهن تمام کاربران را مشغول کرده است. در این خصوص باید گفت گوشی هوشمند bond، به روش ODM/OEM و به طور کامل در کشور چین، که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در تمامی رده‌ها محسوب می‌شود، تولید شده است. این گوشی به سفارش شرکت داریا تولید شده و طراحی آن تا حدی که در اختیار شرکت بوده توسط داریا انجام شده است.

ویژگی منحصر به فرد گوشی هوشمند داریا bond چیست؟

با توجه به تنوع زیاد گوشی‌های هوشمند اندرویدی میان‌رده، همه به دنبال وجه تمایز داریا باند با مدل‌های معروف از برندهای معروف‌تر هستند. درحال حاضر خدمات پس از فروش بی‌نظیر داریا برای گوشی باند از مهم‌ترین عامل‌های تمایز این گوشی است. کیفیت این گوشی به داریا تضمین داده است تا با اطمینان، 90 روز ضمانت تعویض و 18 ماه گارانتی را برای گوشی هوشمند bond به خریداران آن در سراسر دنیا ارائه دهد. هم‌چنین سرویس‌های ویژه‌ از قبیل سرویس سبز و ون تعمیر در محل را نیز برای مشتریان خود آماده کرده‌است.

بررسی و مقایسه‌ی ویژگی‌های سخت‌ افزاری گوشی داریا باند

در بدنه گوشی هوشمند باند از NVCM استفاده شده و فریم، دکمه‌ها و محفظه‌ی دوربین این گوشی از جنس آلومینیوم است. جنس صفحه نمایش نیز شیشه‌ی با دوام Schott α و حسگر اثر انگشت نیز بر روی صفحه نمایش تعبیه شده است. برای گوشی bond پورت Type C در نظر گرفته شده و کابل شارژر و هندزفری داخل جعبه نیز از همین نوع است. به دلیل نبودن پورت جک 3.5 میلی متری، یک تبدیل جک 3.5 به Type C در جعبه تعبیه شده است. وزن گوشی باند 204 گرم است و در 3 رنگ مشکی ( Phantom Black )، نقره‌ای ( White Silver ) و سبز ( Lagoon Green ) تولید شده‌است. گوشی هوشمند bond دارای گواهینامه استاندارد IP54 است و ببا این تضمین در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین دارای حسگرهایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما و FaceID برای بهبود تجربه کاربر نیز است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های گوشی باند همراه وبسایت داریا باشید.

بررسی گوشی هوشمند داریا باند از نظر صفحه نمایش

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سخت‌افزار گوش است و در واقع تمام تجربه‌ی کاربر را تعیین می‌کند. چه در حال تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود، مرور گالری عکس‌ها یا بازی باشید، نمایشگر Bond تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما تضمین می‌کند. این گوشی با صفحه نمایش 6.78 اینچی از نوع خمیده ( Edge ) و بهره‌گیری از تکنولوژی سوپر AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل با بیشینه روشنایی 850 نیت، حتی زیر نور آفتاب، رنگ‌های زنده و تصاویر شفاف را به شما ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی گوشی باند 120 هرتز است و اسکرول کردن، بازی کردن و چرخ زدن در محیط کاربری را در روان‌ترین حالت ممکن برای شما به نمایش می‌گذارد.

مقایسه پردازنده و گرافیک گوشی هوشمند داریا باند

پردازنده‌ی گوشی هشومند باند از برند مطرح Mediatek است و یکی از جدیدترین مدل‌های دایمنسیتی (MT6877V/TT Dimensity 7050) این برند است. این پردازنده از نظر قدرت، با مدل‌هایی مثل Dimensity 1080 و اسنپدراگون 778 برابری می‌کند. این دستگاه با یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 قادر به انجام پردازش‌های گرافیکی سنگین‌تر و بازی‌های آنلاین نظیر Call Of Duty و Asphalt نیز است.

دوربین گوشی هوشمند داریا باند چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین گوشی bond از نوع سه‌گانه است و شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا‌واید برای عکسبرداری با کادر گسترده‌تر و یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی با جزئیات بیشتر در فاصله‌ی نزدیک می‌شود. هم‌چنین دوربین این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی قابلیت تشخیص صحنه هوشمند و تغییرات اتوماتیک تنظیمات با توجه به صحنه را به کاربر ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین مجموعه‌ای از حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری از جمله حالت عکاسی در شب، پرتره، GIF، اسلوموشن و فیلمبرداری UHD را ارائه می‌دهد.

آیا گوشی داریا باند از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؟

باتری این گوشی هوشمند ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دارای قابلیت شارژر فوق سریع 66 واتی است. این گوشی با استفاده از شارژر 66 واتی خود، در کمتر از 15 دقیقه 50 درصد و در 40 دقیقه 100 درصد شارژ می‌شود. هم‌چنین از قابلیت شارژ معکوس نیز بهره می‌برد. شارژر این گوشی در جعبه‌ی آن قرار ندارد اما به صورت کاملا رایگان به تمامی خریداران گوشی هوشمند باند تقدیم می‌شود.

سیستم عامل گوشی هوشمند bond چیست؟

DariaOS، سیستم عامل گوشی‌ هوشمند bond، بر پایه اندروید است و در سه سال گذشته (شروع از DariaOS 1.0 مبتنی بر اندروید 11) توسعه یافته و درحال حاضر به نسخه DariaOS 4.0 بر پایه‌ی اندروید 13 رسیده است. هم‌چنین این سیستم عامل کاملا مورد تایید گوگل است و دو میلیون و هفتصد هزار تست را در بستر Android Compatibility Test Suite (شامل CTS, GTS, STS,VTS) با موفقیت پشت سر گذاشته است. Daria OS 4.0 حداقل تا ابتدای اندروید 17 قابل به‌روز رسانی بوده و تا 5 سال نیز بسته‌های امنیتی گوگل را دریافت می‌کند.

آیا گوشی داریا باند امنیت و حریم شخصی دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت گوشی داریا، امنیت سیستم عامل DariaOS، شرکای تجاری داریا و نحوه‌ی واردات گوشی هوشمند باند، می‌توانید از طریق این لینک به اطلاعیه رسمی شرکت داریا برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

برچسب: DARIA
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم