برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قابلیت تشخیص تصادف آيفون بار دیگر در نقش قهرمان ظاهر شد

کاربری گزارش داده که ویژگی تشخیص تصادف آيفون در شرایط بحرانی به کمک آمده و سرویس‌های پزشکی را خبر کرده است.

تنها قابلیت سری آيفون ۱۴ و ۱۵ که هیچ کاربری تمایلی به امتحان کردن آن ندارد ویژگی تشخیص تصادف است که همراه با سری آيفون ۱۴ معرفی شد. این قابلیت در حال حاضر با سری آیفون ۱۴، سری آيفون ۱۵، اپل واچ سری ۸ و جدیدتر، نسل دوم اپل واچ SE و سری اپل واچ اولترا سازگار است. البته ناگفته نماند که برای پشتیبانی از قابلیت تشخیص تصادف، پوشیدنی‌های اپل باید از watchOS 9.0 یا جدیدتر بهره ببرند.

قابلیت تشخیص تصادف اپل قادر به شناسایی برخوردهای شدید خودرو شامل برخورد از جلو، تصادف از عقب، برخورد از کناره‌ها و چپ کردن است. این قابلیت زمانی که برخورد خودرو را تشخیص می‌دهد، به طور خودکار سرویس‌های پزشکی را مطلع می‌کند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک کاربر خبری از تصادف دو خودرو داده است که در طی آن قابلیت تشخیص تصادف آیفون در نقش قهرمان ظاهر شده است. در این تصادف، یک BMW E92 زمانی که قصد گردش به راست داشته با یک BMW E90 که در حال حرکت بوده برخورد می‌کند.

یکی از خودروهای حاضر در تصادف

این کاربر با انتشار پستی در رددیت ادعا کرده که به عنوان مسافر در خودرو حضور داشته است. شدت تصادف به حدی بوده که کادر درمانی از بدون آسیب ماندن سرنشینان خودرو تعجب کرده بودند. کاربر در ادامه گزارش خود از قابلیت تشخیص تصادف آیفون برای تماس با سرویس‌های درمانی تشکر می‌کند چرا که این کاربر در شرایطی نبوده که بتواند با خدمات پزشکی ارتباط برقرار کند. ویژگی تشخیص تصادف همچنین مخاطبینی که در لیست تماس‌های اضطرارای بوده‌اند را نیز خبر کرده بود.

این کاربر همچنین گفته که ویژگی تشخیص تصادف آيفون با مخاطبین اضطراری که از اندروید بهره می‌برند نیز کاملا سازگار است. در این رابطه، پدر و مادر این شخص که از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنند نیز پیام اضطراری را از طریق SMS را دریافت کرده‌اند.

زمانی که آیفون و یا اپل واچ برخورد خودرو را شناسایی می‌کند، یک صدای هشدار از دستگاه پخش می‌شود و همچنین یک هشدار نیز در نمایشگر پدیدار می‌شود. در این حالت، کاربر یا یاید گزینه تماس با سرویس‌های اضطراری را انتخاب کند و یا پیغام هشدار را رد کند. اگر کاربر به مدت ۲۰ ثانیه هیچ واکنشی به پیغام هشدار نشان ندهد، قابلیت تشخیص تصادف به طور خودکار با سرویس‌های درمانی ارتباط برقرار می‌کند و مکان حادثه را نیز در اختیار سرویس‌های اضطراری قرار می‌دهد.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم