برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گلکسی تب A9 در سکوت کامل خبری معرفی شد

سامسونگ دو روز پیش از نسل جدید محصولات سری FE خود رونمایی کرد که شامل دو تبلت گلکسی تب اس ۹ FE و تب اس ۹ FE پلاس می‌شوند. تبلت‌های جدید سامسونگ دستگاه‌هایی میان‌رده محسوب می‌شوند که در قیمت پایه ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسند. با این وجود، برخی از کاربران شاید تمایلی به پرداخت هزینه نسبتا زیاد برای یک تبلت که دستگاهی ثانویه محسوب می‌شود نداشته باشند.

برای این دسته از کاربران، سامسونگ در سکوت کامل خبری یک تبلت جدید عرضه کرده که محصولی مقرون به صرفه به شمار می‌رود. این تبلت اقتصادی گلکسی تب A9 نام دارد و به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی تب A8 روانه بازار می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گلکسی تب A9 در وبسایت رسمی سامسونگ در کشور گواتمالا و وبسایت آمازون امارات متحده عربی ثبت شده که حاوی بخشی از مشخصات فنی آن هستند. برخی از اسناد عرضه گلکسی تب A9 پلاس را نیز تایید کرده‌اند ولی غول فناوری کره هنوز هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی این تبلت نداشته است.

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی تب A9 از نمایشگر ۸٫۷ اینچی ال‌‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۱۳۴۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد. قلب تپنده دستگاه تراشه هلیو G99 مدیاتک است که از دو هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی و شش هسته کم مصرف با فرکانس ۲ گیگاهرتزی برخوردار است.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم