برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ایرپادز پرو ۲ با کیس شارژ مجهز به درگاه USB-C رسما معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رفت، اپل در طی رویداد Wonderlust رسما اعلام کرد که درگاه USB-C به محصولات جدید این شرکت وارد خواهد شد. به همراه سری آیفون ۱۵، تعدادی از لوازم جانبی برند اپل مانند کیس شارژ ایرپادز پرو ۲ نیز به این درگاه کاربردی مجهز  شدند. برای یادآوری، ایرپادز پرو ۲ در سال گذشته میلادی روانه بازار شد.

اپل در طی رویداد بزرگ خود هیچ اشاره‌ای به هدفون ایزپادز پرو ۳ نکرد و تنها کیس شارژ جدید این هدفون را در معرض نمایش گذاشت. کیس جدید هدفون اولین کیس شارژ غول فناوری آمریکایی محسوب می‌شود که از درگاه USB-C بهره می‌برد. البته اگر به تازگی قصد خریداری هدفون پرمیوم اپل را داشته باشید، نیازی به خرید کیس شارژ جداگانه نیست چرا که کیس مجهز به درگاه USB-C به طور پیش‌فرض در جعبه ایرپادز پرو ۲ قرار داده دارد.

طبق اعلام رسمی اپل، کیس جدید ایرپادز پرو ۲ به لطف گواهی IP54 مقاومت بیشتری در برابر گردو‌غبار خواهد داشت. برای مقایسه، کیس قدیمی این هدفون تنها از گواهی IPX4 برخوردار بوده است. جدا از درگاه USB-C و قابلیت مقاومت در برابر گردو‌غبار، هیچ تفاوت خاصی بین کیس‌های جدید و قدیمی ایرپادز پرو ۲ نیست. در این راستا، کاربران همچنان به کمک کیس شارژ می‌توانند تا ۳۰ ساعت به موسیقی موردعلاقه خود گوش کنند و یا تا ۲۰ ساعت به مکالمه بپردازند. با پنج دقیقه شارژ نیز انرژی موردنیاز برای یک ساعت پخش موسیقی فراهم می‌شود.

ایرپادز پرو ۲ به همراه کیس جدید آن از امروز و با قیمت ۲۴۹ دلار در وبسایت رسمی اپل به فروش می‌رسند. از تاریخ ۳۱ شهریور، این هدفون به طور فیزیکی برای فروش عرضه می‌شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم