برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

آشنایی با پیشینه و تاریخچه برند Romoss

کمپانی روموس (Romoss)، سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات تکنولوژی، با دیدگاه پیشرفت به سوی آینده و بهبود و سهولت استفاده از محصولات برای کاربران، در این حوزه فعالیت دارد. دیدگاه این شرکت بر پایه کاربردی و مفید بودن محصولات در زندگی مدرن و دیجیتال پایه گذاری شده و محصولاتی را مناسب برای استفاده در منزل و محیط کار به بازار عرضه می کند.

اعتبار، شهرت و محبوبیت شرکت روموس، بیشتر در حوزه طراحی و تولید محصولات حوزه شارژ مانند پاوربانک، محصولات شارژ بی سیم، باتری، باتری‌های جایگزین آیفون، آداپتورها، کابل، شارژر ماشین و عمده محصولات مربوط به موبایل است. به هر موبایل فروشی که سر بزنید، مارک روموس را روی محصولات مختلف خواهید دید. شرکت روموس محصولات خود را از طریق کانال های فروش و توزیع آنلاین، در بیش از 80 کشور جهان به فروش می رساند.

 

محصولات روموس و تنوع آن ها در بازار جهانی

سازندگان چینی زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند. اما شرکت روموس به دلیل دریافت جایزه های Red Dot Award و iF Design Award یک سر و گردن از آن ها بالاتر است. شاید شناخته شده ترین محصول این شرکت را بتوان پاوربانک روموس دانست. استفاده از باتری های با کیفیت، شارژ سریع و داشتن چراغ قوه، پاور بانک روموس را به دستگاهی همه فن حریف تبدیل می کند.

اما هنگام خرید محصولات Romoss فقط با پاوربانک مواجه نخواهید بود. این کمپانی انواع شارژر دیواری، فندکی، شارژر بی سیم، کابل شارژ و مبدل نیز می سازد. کیفیت ساخت محصولات برند روموس واقعا مثال زدنی است و از این حیث هم رده سازندگانی چون آوی (awei) و ریمکس (Remax) قرار می گیرد. با خرید محصولات روموس، ادواتی ماندگار دریافت خواهید کرد که با اندکی مراقبت تا چندین سال برایتان کار می کنند.

 

خرید محصولات روموس با تخفیف های استثنایی پرشیا موبایل

 کافیست کالای خود را از طریق ابزارک های خرید، فیلتر کنید تا بتوانید با مشخصات فنی کامل آن ها آشنا شوید. مارک Romoss روی هر کالایی که باشد، در کیفیت آن شک نکنید. اما برای اطمینان بخشی به خرید، راه های دیگری نیز وجود دارد.

نقد و بررسی محصولات روموس، بهترین راه برای آشنایی قبل از خرید محسوب می شود. گالری عکس های با کیفیت محصولات برند Romoss نیز شما را در دیدن هر چه بهتر کالای دلخواهتان همراهی می کند. تیم فنی و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پرشیا موبایل نیز آماده پاسخگویی به شما هستند تا بتوانید خرید پاوربانک روموس را بدون هیچ گونه ابهام انجام دهید.

برچسب: روموس, ROMOSS
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم