برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت لنوو تب P12 با نمایشگر بزرگ ۱۲٫۷ اینچی رسما معرفی شد

در سال ۲۰۲۱ میلادی، لنوو از تبلت تب P12 پرو 5G رونمایی کرد و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی امروز نسخه استاندارد این تبلت را معرفی کرد.

طبق اعلام رسمی، لنوو تب P12 به نمایشگر ۱۲٫۷ اینچی LTPS ال‌سی‌دی مجهز است که از رزولوشن تصویر ۱۸۴۰ در ۲۹۴۴ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای تجربه صوتی باکیفیت، لنوو در تبلت خود از چهار اسپیکر استفاده کرده که توسط برند JBL بهینه‌سازی شده است. پنل پشتی لنوو تب P12 میزبان دوربین ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده لنوو تب P12 تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ است که با دو نسخه حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی تبلت به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

انرژی موردنیاز لنوو تب P12 توسط باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. لنوو وعده داده که این تبلت دو بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا چهار سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. خوشبختانه لنوو در جعبه تبلت خود قلم هوشمند تب پن پلاس را قرار خواهد داد.

در نهایت باید اشاره کرد که لنوو تب P12 در دو رنگ خاکستری و کرمی عرضه خواهد شد. کاربران برای خرید این تبلت باید ۴۰۰ یورو بپردازند در حالی که نسخه با صفحه کلید آن با برچسب قیمتی ۵۰۰ یورویی روانه بازار می‌شود.

برچسب: TAB P12, P12, TABLET P12
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم