برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

طراحی و مشخصات فنی اوپو A78 4G فاش شد

گوشی مقرون به صرفه اوپو A78 4G، تا به حال تاییدیه‌های متفاوتی را دریافت کرده و زمان زیادی تا عرضه آن به بازار باقی نمانده است. در امروز نیز یکی از افشاگران که «Sudhanshu» نام دارد؛ یک عکس رندر شده از این محصول را در کنار برخی از مشخصات کلیدی آن منتشر کرده است.

طراحی اوپو A78 4G، شباهت زیادی به نسخه 5G دارد که در ماه ژانویه امسال روانه بازار شد؛ البته، پانچ هول دوربین سلفی به سمت چپ نمایشگر منتقل شده و ضخامت حاشیه پایینی نیز افزایش یافته است. در قاب پشتی گوشی، شاهد یک برجستگی کپسولی-شکل هستیم که دوربین‌ها و فلش گوشی را درون دو حلقه جا داده است. 

دکمه‌های پاور و کنترل صدای این گوشی جمع و جور، روی فریم سمت راست قرار گرفته‌اند. اوپو A78 4G در رنگ‌های سبز و مشکی روانه بازار خواهد شد. این گوشی از نظر مشخصات فنی، تفاوت‌های عمده‌ای با نسخه 5G دارد. اوپو A78 4G یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را به همراه خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی است و توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده کرده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. با توجه به اطلاعات دیده شده در گواهی FCC، اوپو A78 4G یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی را به همراه دارد. 

درباره طراحی و مشخصات فنی این گوشی مقرون به صرفه برند اوپو چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب: oppo, oppo a78, a78
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم