برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برند Mobvoi از ساعت هوشمند TicWatch Pro 5 با قیمت ۳۵۰ دلاری رونمایی کرد

شرکت Mobvoi امروز از جدیدترین ساعت هوشمند خود موسوم به TicWatch Pro 5 رونمایی کرد که قوی‌ترین ساعت هوشمند این برند به شمار می‌رود. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ساعت می‌توان به تراشه قدرتمند اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک و سیستم‌عامل WearOS 3 اشاره کرد. به لطف این سخت‌افزار جدید، ساعت Mobvoi از عملکرد پردازشی سریع‌تر و مصرف انرژی بهینه‌تری برخوردار است. در این راستا، Mobvoi ادعا کرده است که تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک تا دو برابر قوی‌تر از تراشه اسنپدراگون Wear 4100 است.

منبع تغذیه TicWatch Pro 5 باتری ۶۲۸ میلی‌آمپر ساعتی است که تنها در عرض ۳۰ دقیقه تا ۶۵ درصد شارژ خواهد شد. برای دوام بیشتر عمر باتری، حالتی به نام Essential Mode وجود دارد که عمر باتری را تا ۴۵ روز افزایش می‌دهد. در حالت Smart Mode نیز ساعت قادر خواهد بود تا ۸۰ ساعت کاربر را همراهی کند. 

ساعت TicWatch Pro 5 به نمایشگر دایره‌ای‌شکل ۱٫۴۳ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ مجهز است که با فناوری اختصاصی دولایه Mobvoi همراه شده است. خوشبختانه حاشیه نمایشگر این ساعت نسبتا باریک است و باعث زیبایی TicWatch Pro 5 شده است. برای گردش راحت‌تر در دستگاه، Mobvoi برای ساعت خود تاج چرخان را تدارک دیده است. به علاوه، TicWatch Pro 5 از GPS داخلی و فشار سنج برخوردار است.

کاربران نباید نگرانی از بابت مقاومت TicWatch Pro 5 داشته باشند چرا که این ساعت از قاب آلومینیومی و گواهی MIL-STD-810G بهره می‌برد. این ساعت همچنین تا عمق ۵۰ متری نیز ضدآب است و برای شناگرانی که در آب‌های کم عمق شنا می‌کنند مناسب است. 

ساعت TicWatch Pro 5 از همه قابلیت‌های سلامتی معمول مانند مدیریت میزان استرس، پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایشگر خواب بهره می‌برد. این ساعت همچنین از صد حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. برای ریکاوری سریع بعد از ورزش‌های سخت، ساعت Mobvoi پیشنهاداتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بهتر مراحل ریکاوری را انجام دهند. برای دسترسی سریع‌تر به اطلاعات سلامتی، کاربران تنها با یک ضربه به جزئیات سلامتی مانند ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، نرخ تنفسی، سطح استرس و نرخ سلامت قلب دست پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است TicWatch Pro 5 به عنوان یک ساعت بالارده از همه ویژگی‌های WearOS مانند سازگاری کامل با Google Maps، Google Wallet و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند. ویژگی برقراری تماس صوتی از طریق بلوتوث نیز برای این ساعت فراهم آورده شده است. ساعت TicWatch Pro 5 در رنگ مشکی و با قیمت ۳۵۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم