برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

Canon قصد همکاری با یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند را دارد!

در سال‌های اخیر، همکاری سازندگان گوشی‌های هوشمند با برند‌های سازنده دوربین، به یک رسم در بازار تکنولوژی تبدیل شده و اکنون نیز به ادعای یکی از افشاگران مطرح چینی، شرکت معروف کانن هم قصد ورود به بازار دوربین گوشی‌های هوشمند را دارد.

در حال حاضر، شاهد عرضه گوشی‌های اوپو و وان پلاس با دوربین‌های طراحی شده در همکاری با هسل‌بلد هستیم. شرکت ویوو، محصولات خود را با لنز‌های زایس عرضه کرده و شیائومی نیز از تجربه برند لایکا برای طراحی دوربین‌های خود استفاده می‌کند. بنابراین، شرکت‌هایی چون اپل، سامسونگ، هواوی، ایسوس، گوگل، ریلمی، آنر، سونی و موتورولا، اصلی‌ترین گزینه‌ها برای همکاری با کانن هستند.

البته همکاری با برند‌های دوربین، عمدتا توسط شرکت‌های چینی انجام شده و غول‌های تکنولوژی چون اپل، سامسونگ و گوگل، معمولا به سراغ اینگونه شرکت‌ها برای دوربین‌های خود نمی‌روند. شرکت سونی نیز بخش دوربین بسیار موفقی داشته و به احتمال بسیار زیاد، خبری از همکاری سونی با کانن نخواهد بود.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این شایعه توسط یکی از افشاگران مطرح چینی به نام «Digital Chat Station» منتشر شده است و به همین دلیل، احتمالا یکی از شرکت‌های چینی مانند ریلمی، آنر یا هواوی قصد همکاری با کانن را دارند. متاسفانه، فعلا اخبار رسمی بیشتری در این زمینه وجود نداشته و باید کمی برای آشنایی با همکار جدید کانن صبر کنیم.

نظر شما درباره احتمال ورود برند با سابقه‌ای چون کانن به بازار دوربین گوشی‌های هوشمند چیست؟ آیا همکاری شرکت‌های سازنده گوشی با برند‌های دوربین، نتیجه‌ای نیز به همراه داشته یا تنها یک حقه تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر است؟

برچسب: canon
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم