برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پشتیبانی از iMessage به ویندوز ۱۱ اضافه شد

با وجودی که اکوسیستم اپل از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است؛ معمولا امکان تجربه سرویس‌های این شرکت در سایر پلتفرم‌ها وجود نداشته و یا کاربران با تجربه بسیار محدودی روبرو می‌شوند. البته با توجه به عرضه سرویس‌هایی چون اپل موزیک روی ویندوز، وضعیت در حال بهتر شدن بوده و در امروز نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از iMessage، سرانجام به ویندوز ۱۱ راه یافته است!

مشاهده و ارسال پیغام‌های iMessage در ویندوز ۱۱، از طریق اپلیکیشن Phone Link انجام خواهد شد. این آپدیت برای تمامی کاربران ویندوز ۱۱ منتشر شده و به افراد اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از آیفون خود، پیغام‌های iMessage را مشاهده و ارسال کنند. اپلیکیشن Phone Link برای همگام سازی اطلاعات با گوشی، از اتصال بلوتوث استفاده خواهد کرد.

امکان اتصال گوشی‌های اندرویدی به کامپیوتر‌های ویندوزی، برای مدت بسیاری مقدور بوده و برخی گوشی‌ها مانند سری گلکسی اس سامسونگ، اجازه اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی در محیط ویندوز را نیز می‌دهند. برای کاربران آیفون اما، این تجربه محدود‌تر بوده و آنها تنها امکان مشاهده و ارسال پیام‌ها، مدیریت اعلان‌ها و برقراری تماس از طریق کامپیوتر را خواهند داشت.

به گفته مایکروسافت، این ویژگی به مرور در دسترس کاربران قرار گرفته و تا اواسط ماه مه، شاهد انتشار آن برای تمامی کاربران ویندوزی خواهیم بود. متاسفانه، امکان استفاده از این قابلیت با آیپد‌ها وجود نداشته و تنها می‌توان آیفون‌ها را به کامپیوتر‌های با سیستم عامل ویندوز ۱۱ متصل کرد.

اگر دارای گوشی‌های آیفون و کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز ۱۱ هستید؛ می‌توانید با مراجعه به اپ استور و دانلود اپلیکیشن Phone Link، وضعیت دسترسی خود به این ویژگی جدید را چک کنید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم