برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ویوو X فلیپ در اولین تصاویر واقعی ظاهر شد

همانطور که می‌دانیم، اولین گوشی تاشو صدفی برند ویوو به نام ویوو X فلیپ به احتمال زیاد در طی ماه جاری میلادی و به همراه دیگر محصولات این برند شامل گوشی تاشو ویوو X فولد ۲ و تبلت ویوو پد ۲ معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نخستین تصاویر رسمی ویوو X فلیپ در دسترس کاربران قرار گرفته‌ است که طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند. البته طراحی این گوشی تاشو قبلا نیز در برخی از تصاویر رندری و واقعی نیز لو رفته بود.

تصاویر رسمی ویوو X فلیپ بازیگر مشهور چینی به نام Wang Ziwen را نشان می‌دهند که این گوشی تاشو را در دست گرفته است. در این تصاویر نمایشگر کاور بزرگ، دوربین دوگانه و نسخه بنفش‌رنگ اولین گوشی تاشو ویوو را مشاهده می‌کنیم. البته گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که ویوو X فلیپ در رنگ‌های مشکی و طلایی نیز عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های برجسته ویوو X فلیپ نمایشگر کاور بزرگ آن است که نیمه پایینی پنل پشتی را به طور کامل فرا گرفته است. به علاوه، جزیره دایره‌ای شکل دوربین نیز در خود دو سنسور به همراه لوگوی زایس را جای داده است در حالی که فلش LED در سمت راست ماژول دوربین قرار گرفته است. برخلاف طراحی مرسوم لبه‌های تخت حاضر در گوشی‌های هوشمند، بدنه ویوو از چهار طرف مقداری خمیده به نظر می‌رسد. 

شایان ذکر است که در این تصاویر ابعاد کلی ویوو X فلیپ مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود این گوشی تاشو به مانند اوپو فایند N2 فلیپ از نمایشگر داخلی ۶٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی بهره ببرد. نمایشگر داخلی ویوو X فلیپ در مقایسه با دیگر رقبا مانند گلکسی زد فلیپ ۴ و موتو ریزر ۲۰۲۲ مقداری بزرگ‌تر است.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به انتشار این تصاویر رسمی، به نظر می‌رسد ویوو X فلیپ به زودی معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی گوشی تاشو ویوو می‌توان تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را نام برد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم